اخبار روز سینما

لو رفتن رژیم غذایی رهبر کره شمالی! / پشت پرده رهبر 136 کیلوگرمی! + عکس

به تازگی گزارشی از رژیم غذایی رهبر جمهور کره شمالی منتشر شده که بسیار جنجال برانگیز است. این رهبر 136 کیلویی اصلا به خود سخت نمی‌گیرد و محدودیت از نظر غذایی ندارد. در ادامه رژیم غذایی او را آورده‌ایم.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، مانند خانواده سلطنتی می‌خورد و می‌نوشد. هیچ محدودیتی برای آنچه که دیکتاتور کره شمالی حاضر است در مورد نوشیدنی های الکلی گران قیمت و غذاخوری های شیک خرج کند وجود ندارد.

به گفته یک کارشناس دفاعی بریتانیایی که با روزنامه “دیلی استار” صحبت کرده است، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی عاشق نوشیدن ویسکی اسکاچ با برچسب سیاه و سفید 7000 دلاری و کنیاک براندی ایرلندی هنسی است. قیمت هر بطری هفت هزار دلار است.

لو رفتن رژیم غذایی رهبر کره شمالی لو رفت!

بر اساس داده های تجاری که چند سال پیش توسط اداره کل گمرک چین منتشر شد، این مرد 40 ساله سالانه 30 میلیون دلار برای واردات مواد غذایی و نوشیدنی هزینه می کند. کیم علاوه بر نوشیدنی های الکلی، دوست دارد ژامبون پارما (که از پشت پای خوک تهیه می شود) که از منطقه پارما ایتالیا است و پنیر Emmental سوئیسی بخورد.

رژیم غذایی رهبر کره شمالی چگونه است؟

آشپز سابق سوشی او به روزنامه بریتانیایی گفت که کیم و پدرش اغلب استیک گوشت گاو ژاپنی کوبه (گران‌ترین و محبوب‌ترین گوشت گاو در جهان) و شامپاین شفاف را با هم می‌خوردند و می‌نوشیدند.

کیم همچنین دوست دارد قهوه برزیلی گران قیمت بنوشد و گفته می شود که تنها در یک سال 967051 دلار خرج کرده است. او همچنین به سیگارهای مشکی ایو سن لوران که در ورق طلا پیچیده شده اند بسیار علاقه دارد.

گزارش منتشر شده توسط مجله “مترو” نشان داد که در سال 2014، کیم به طور مرتب شراب “مار” را با این اعتقاد که باعث افزایش  قدرت جنسی می شود، مصرف می کرد.

نگاهی اجمالی به رژیم غذایی مجلل کیم جونگ اون پس از آن منتشر شد که گزارش های اطلاعاتی کره جنوبی نشان داد رهبر کره شمالی “الکل می نوشد و سیگار می کشد” و بیش از 136 کیلوگرم وزن دارد.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که کیم واردات از ایالات متحده، از جمله سیگار مارلبرو و داروهایی مانند زولپیدم را که معمولاً برای درمان بی‌خوابی استفاده می‌شود، افزایش می‌دهد.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا