اخبار روز

لغو پرواز بریتیش ایرویز به تل آویو

بریتیش ایرویز عصر چهارشنبه (به وقت محلی) اعلام کرد که پرواز آن از هیترو به تل آویو به دلایل ایمنی به مبدأ خود باز می گردد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی این شرکت هواپیمایی در گفت و گو با شبکه خبری اسکای افزود: از آنجایی که امنیت مسافران اولویت اصلی ماست، تصمیم گرفتیم پرواز تل آویو به هیترو را برگردانیم.

آخرین داده های وب سایت FlightRadar24 نشان می دهد که پرواز شماره BA165 در حال حاضر به مقصد یونان در راه است. این پرواز صبح امروز از لندن انجام شد و قرار بود ساعت 15:55 به وقت محلی وارد تل آویو شود.

ساعاتی پیش منابع خبری اسرائیل از بسته شدن فرودگاه بن گوریون در تل آویو به دلیل حمله موشکی مقاومت اسلامی فلسطین خبر دادند. داده های هوانوردی نشان می دهد که هواپیماها به دلیل حمله موشکی مقاومت فلسطین قادر به فرود در فرودگاه بن گوریون تل آویو نیستند.

همزمان کمیته رسانه ای رژیم صهیونیستی از توقف پروازهای این فرودگاه خبر داد. از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از حمله موشکی سنگین به تل آویو خبر داد و اعلام کرد که آژیرهای هشدار در تل آویو و شهرهای اطراف به صدا درآمده است.

خطوط هوایی یونایتد، امریکن ایرلاینز و دلتا آمریکا نیز پیش از این پروازهای خود به تل آویو را متوقف کرده بودند. خطوط هوایی اروپایی Air Malta و TAP پرتغالی نیز پیش از این پروازهای خود به رژیم اسرائیل را لغو کرده بودند.

شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا از جمله ایرلاین هایی است که پروازهای خود به تل آویو را به شدت کاهش داده است.

به طور کلی، FlightAir نشان می دهد که 14 درصد از پروازهای تل آویو از سراسر جهان لغو شده است.

نیروهای مقاومت فلسطین از روز شنبه 24 و 16 مهرماه 1392 عملیاتی همه جانبه و منحصربفرد به نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

با شروع عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین، تنها در 20 دقیقه 5000 موشک به مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد و همزمان پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین های اشغالی به پرواز درآمدند و امنیت آسمان را برای اشغالگران کمتر و کمتر کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا