اخبار روز

لغو مجوز و تعلیق چندین سایت هواپیمایی ایرانی در پی فروش دلاری بلیط هواپیما!/ جزئیات خبر

به نقل از شمانیوز؛ به گزارش سایت پی ام آپ، جعفر یازرلو توضیح داد که به دنبال تخلفاتی در فروش دلاری بلیت هواپیما توسط سایت‌های ایرانی با نام‌های عربی، شرکت «وزین مهر اکسین» به مدت یک ماه تعلیق شد.

در صورتی که در طی این مدت، این شرکت به فروش بلیت هواپیما ادامه دهد، مجوز دایمی آن لغو خواهد شد. همچنین، دو تارنمای «الدلیل» و «تراول اکسین» نیز که به اقدامات تخلفی در فروش دلاری بلیت هواپیما دست زده بودند، توسط وزین مسدود شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در صورتی که شرکت «وزین مهر اکسین» به تخلف مبنی بر تغییر دامنه سایت ادامه دهد، این موضوع به دادستانی گزارش خواهد شد و دادستانی با این تخلف احتمالی قضایی برخورد خواهد کرد.

یازرلو خاطرنشان کرد: نمایش، عرضه، انتشار و فروش بلیت هواپیما خارج از لیست قیمت اعلامی سازمان غیر قانونی است. به مسافران گرامی توصیه می شود این نوع موارد را در سایت سازمان ثبت و گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: در فروش بلیت هواپیما قیمت دلاری نداریم و فروش دلار به ایرانی و غیرایرانی تفاوتی ندارد و تخلف است.

گزارشی روز گذشته منتشر شد که اعلام می کند تقریبا تا یکماه آینده در سایت‌های داخلی فروش بلیت هواپیما، هیچ بلیتی با قیمت دلاری برای پروازهای داخلی توسط سایت‌های عربی به فروش نخواهد رسید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا