اخبار ورزشی

رحمتی همچنان در پی حذف بازیکنان مطرح نساجی است!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، با توجه به خانه‌تکانی‌های سیدمهدی رحمتی در تیم فوتبال نساجی مازندران، چهار بازیکن فصل گذشته این تیم، کریم اسلامی، رضا جعفری، محمدمهدی نظری و شاهین طاهرخانی، برای فصل آینده در رقابت‌های لیگ برتر، جام‌حذفی و لیگ‌قهرمانان آسیا حضور نخواهند داشت و از نساجی جدا شدند.

قطعیت این تصمیم با اتمام قرارداد بازیکنان و عدم علاقه سیدمهدی رحمتی به ماندن آن‌ها در تیمش، بیان شده است. البته، اگر این بازیکنان با نساجی قرارداد داشتند یا در لیست‌مازاد قرار گرفته بودند، ممکن بود در صورت تمایل به فروش یا ماندن، در تیم باقی می‌ماندند. اما در نهایت، با توجه به تصمیم کادر فنی و مدیریتی، این چهار بازیکن نساجی را ترک کردند.

در روزهای اخیر، با انتصاب سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، محمود قائدرحمتی و محمدرشید مظاهری آلومینیوم و پیکان را ترک کردند. در عین حال، فرزاد زامهران و صالح حردانی، دو بازیکن باتجربه تیم، با تمدید قرارداد در نساجی ماندگار شدند.

امروز همانطور که پیش‌بینی می‌شد و طبق شایعاتی که در روزهای گذشته به وجود آمده بود، علیرضا حقیقی و حامد شیری (کاپیتان نساجی‌چی‌ها) جزو بازیکنانی بودند که از جمع نساجی جدا شده‌اند. در آینده نیز باید منتظر ماند که سیدمهدی رحمتی بازیکنان دیگری را از لیست نساجی کنار خواهد گذاشت یا خیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا