اخبار روز سینما

لباس هایی که خانم های کوتاه قد را بد جلوه می دهد

خانم های کوتاه قد، این لباس ها به شما نمی آید!

قد کوتاه اصلا کمبود نیست. هر فردی بدنی دارد که با رعایت چند نکته و ترفند اساسی می تواند بدون کوتاه یا بلند به نظر رسیدن به بهترین ظاهر برسد. لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد، معمولا یکی از مشکلاتی است که تمام خانم هایی که نسبت به دیگران کوتاه قد هستند در طول زندگی خود با آن دست و پنجه نرم می کنند.

7 اصل مهم برای لباس پوشیدن زنان کوتاه قد

لباس پوشیدن افراد کوتاه قد باید با ظاهر بدنی آنها هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر افراد قد بلند نباید لباس راه راه عمودی بپوشند تا از حد معمول بلندتر به نظر نرسند، در عوض، افراد کوتاه قد باید لباس راه راه عمودی بپوشند تا قدشان بلندتر از حد معمول به نظر برسد.

7 اصل مهم برای لباس پوشیدن زنان کوتاه قد

همچنین انتخاب نکردن لباس های خیلی بلند یا خیلی گشاد باعث جذابیت بیشتر و بهتر از حالت عادی می شود. لباس پوشیدن زنان کوتاه قد مشکلات خاص خود را دارد. در این مقاله به اصول لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد می پردازیم.

قد کوتاه ها اشتباه نکنید: این لباس ها برای شما نیست!

اصول لباس پوشیدن زنان کوتاه قد.

شلوار برای افراد کوتاه قد

شلوار مناسب برای افراد کوتاه قد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ یکی از عوامل مهم برای لباس پوشیدن افراد کوتاه قد، انتخاب صحیح شلوار است. شلوارهای گشاد هیچ کمکی به بلندتر نشان دادن شما نمی کنند.

قد کوتاه ها اشتباه نکنید: این لباس ها برای شما نیست!

پس شلوارهای اسکینی و راسته را انتخاب کنید. البته اگر بدنی چاق دارید باید برخلاف این قانون عمل کنید! زیرا خانم هایی که اغلب کوتاه قد و دارای اضافه وزن هستند نباید شلوارهای تنگ انتخاب کنند.

قد کوتاه ها اشتباه نکنید: این لباس ها برای شما نیست!

زیرا ساییدگی بیش از حد ران پا باعث می شود شلوار زودتر ساییده شود و تاثیر خوبی بر ظاهر شما نخواهد داشت. بلکه شلوارهایی که پاچه های گشاد دارند و چند اینچ از بدن شما فاصله دارند، هم می توانند چاقی پاهای شما را به خوبی بپوشانند و هم جذابیت زیادی برای این نوع افراد ایجاد کنند.

قد کوتاه ها اشتباه نکنید: این لباس ها برای شما نیست!

شلوار پارچه ای معمولا بهترین گزینه برای خانم های قد کوتاه و چاق است. اما خانم هایی که اضافه وزن ندارند می توانند شلوار جین راسته، دمپا و غیره بپوشند. اما نکته مهمی که باید بدانید این است که شلوارهای راه راه، شما را بلندتر نشان می دهند. همچنین شلوار کوتاه، با جدا کردن مچ پا از ساق پا و ران باعث افزایش قد می شود.

قد کوتاه ها اشتباه نکنید: این لباس ها برای شما نیست!

روسری مناسب برای افراد کوتاه قد

یکی دیگر از معیارهایی که در لباس پوشیدن زنان کوتاه قد دخالت می کند، نوع روسری است. روسری مناسب برای افراد کوتاه قد نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد. در واقع بهترین پیشنهاد برای خانم ها شال است، اما اگر به دنبال روسری هستید، بهتر است از روسری استفاده کنید که قواره به اندازه کافی  دارد و بیش از حد شانه ها را نپوشاند.

7 اصل مهم برای لباس پوشیدن زنان کوتاه قد

شانه مهمترین قسمت در قد بدن زن و مرد است. اگر شانه ها پوشیده باشند، نه تنها ظاهر شما بسیار نامرتب می شود، بلکه قد شما کوتاهتر نیز به نظر می رسد. پس اصل اساسی انتخاب روسری مناسب برای افراد کوتاه قد، نمایان بودن شانه ها است و هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح نخواهید داشت.

7 اصل مهم برای لباس پوشیدن زنان کوتاه قد

یک کت مناسب برای افراد کوتاه قد

خب شاید کت مهم ترین و اصلی ترین عامل در پوشش مناسب افراد کوتاه قد باشد. اکثر ما مانتو و شلوار را مهم ترین قسمتی می دانیم که قرار است استایل ما را تحت تاثیر قرار دهد و ما را خوب یا زشت جلوه دهد! پس باید نکاتی را بدانیم تا دچار اشتباه نشویم. یک کت مناسب برای افراد کوتاه قد باید تا زانو پایین بیاید.

7 اصل مهم برای لباس پوشیدن زنان کوتاه قد

برای مانتوهای جلوباز محدودیت سایز وجود ندارد. اما اگر به دنبال مانتویی هستید که جلو بسته باشد، باید تا زانو باشد و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد. مانتوهایی که ساده و اغلب بدون طرح هستند شما را قد بلندتر نشان می دهند، اما اگر به دنبال مانتو طرح دار هستید، حتما باید به سمت جلوباز بروید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا