اخبار روز سینما

لباس های که برای پوشیدن در تابستان مناسب نیستند!

سبک تابستانی

هوای خوب نوید رسیدن تابستان را می دهد. خبر خوش برای طرفداران این فصل زیبای پر رنگ و زیبایی، سفرهای هیجان انگیز و لباس های رنگارنگ و جذاب تابستانی. لباس پوشیدن در تابستان اصول خاصی دارد و نباید در این فصل برخی از لباس ها را بپوشیم زیرا مناسب استایل تابستانی نیستند و برای سلامت بدن مناسب نیستند.

سبک تابستانی

واقعیت این است که عده ای این فصل گرم را به خاطر زیبایی آن، برخی دیگر به خاطر میوه های متنوع و خوشمزه آن، برخی دیگر به دلیل تعطیلی مدارس و… دوست دارند. اما افراد کمتر و کمتری به هوای گرم در این فصل علاقه دارند. تقریباً همه ما سوختگی گرمای تابستان را تجربه کرده ایم و می دانیم که خورشید در این فصل چقدر بی امان می تابد. راه های زیادی برای تحمل بیشتر این گرما وجود دارد.

سبک تابستانی

یکی از موثرترین راه ها، پوشیدن لباس مناسب برای این فصل است. جنس، ضخامت، رنگ و حتی مدل لباسی که می پوشید می تواند بر دمای بدن شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل همه لباس ها برای فصل تابستان مناسب نیستند و پوشیدن برخی از این لباس ها در این فصل می تواند به سلامتی شما آسیب برساند. در این مقاله در مورد لباس هایی که در فصل تابستان نباید بپوشید صحبت می کنیم.

سبک تابستانی

شلوار جذب و اسکینی ممنوع!

بهتر است در تابستان از پوشیدن شلوار خودداری کنید و دامن های تابستانی خنک و پیراهن های نخی یا کتان را انتخاب کنید. اما اگر شلوار می پوشید، بهتر است از پوشیدن شلوارهای جذب و اسکینی به خصوص جین های اسکینی را خودداری کنید. لباس های تنگ و جذب اجازه جریان هوا را در فصل گرما نمی دهند. در نتیجه نه تنها فرد احساس گرما می کند، بلکه احتمال تعریق و حساسیت پوستی نیز وجود دارد. به جای شلوار تنگ می توانید شلوار اسکینی، می توانید شلوار بگ، نیم بگ، استریت یا مام بپوشید.

سبک تابستانی

فصل اورسایز پوشیدن است!

مانتوهای  تنگ و فیتدر فصل زمستان شیک به نظر می رسند، اما انتخاب مناسبی برای استایل تابستانی نیستند. مانتوهای راحت یا مانتوهای گشاد و بزرگ را امتحان کنید که اجازه می دهد هوا از میان آنها عبور کند.

سبک تابستانی

دو آیتم گشاد همزمان باهم ممنوع!

شلوارهای بگ برای استایل تابستانی ایده آل هستند، به شرط آنکه با یک مانتو کوتاه ترکیب شوند. هرگز دو آیتم گشاد و اورسایز را با هم نپوشید، زیرا آنکه خنک بودن لباس تان به نظر برسد، یک استایل درهم و برهم نشان می دهد.

سبک تابستانی

با مانتوهای آهاردار خداحافظی کن!

مانتوهایی که با پارچه ژاکارد و آهاردار را  ردارید! پارچه های مخصوص تابستان باید خنک، راحت و نرم باشند مثل پارجه های لینن، نخی، کریشه، پفکی و … اگر هم دوست دارید لباس طرحدار بپوشید پارچه های لینن طرحدار زیبایی در بازار هستند یا از پارچه های هندی استفاده کنید. تابستان پوشیدن این مدل مانتوهای خشک و سفت نیست.

سبک تابستانی

رنگی ترین باش!

در تابستان با میوه های تابستانی می توانید رنگ را حس کنید. پوشش تک رنگ مشکی یا تیره در تابستان بدترین گزینه ممکن است. زیرا گرما را به خود جذب می کند و نه تنها از گرما آب می شوید، بلکه حس گرما را به دیگران می دهید. مانتوهای  خنک و رنگارنگ را به تیپ تابستانی خود اضافه کنید و شهر را درخشان کنید.

سبک تابستانی

یک استایل جذاب با کت تابستانی!

بهتر است مانتوهای تابستانی کوتاه تری انتخاب کنید. اگر کت و شلوار می پوشید یا می خواهید شلوار بگ را با کت ست کنید، بهتر است طول کت زیاد بلند نباشد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا