اخبار روز سینما

دلبری نیوشا ضیغمی با لباس رنگی رنگی! / خانم بازیگر با این لباس چند برابر زیباتر شد! + عکس

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران خوش چهره کشور است که در چند وقت اخیر با انتشار خبر طلاقش بسیار بر سر زبان ها افتاده است. او به تازگی عکسی با لباس رنگی از خود منتشر کرده که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

به نقل از شمانیوز، نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان است. نیوشا ضیغمی یک تیر ماهی است. نیوشا ضیغمی  در دانشگاه روانشناسی کودک خواند. پدر نیوشا ضیغمی از اساتید برجسته شیمی در تهران بود. نیوشا ضیغمی یک خواهر به نام روشا دارد.

دلبری نیوشا ضیغمی با لباس رنگی

نیوشا ضیغمی یکی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که در سال 1388 در سن 30 سالگی با آرش پولادخان یکی از فروشنده های نقره کشورمان ازدواج کرد.

نیوشا ضیغمی در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال 1397 برای اولین بار مادر شد و دخترش لنا به دنیا آمد.

نیوشا ضیغمی اگرچه تحصیلات خود را در رشته روانشناسی کودک به پایان رساند، اما به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت، در کلاس های رایگان بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و شروع به فراگیری این هنر کرد.

او پس از گذراندن دوره بازیگری در کانون سینماگران جوان، در سریال در چشم باد مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازیگری اش با تیم مسعود جعفری جوزانی بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا