اخبار روز

قیمت طلا و سکه امروز 2 مهر 1402 اعلام شد!/قیمت تمام سکه کاهش یافت!

امروز قیمت طلا، سکه امامی و بهار آزادی کاهش یافته است، اما قطعات دیگر سکه افزایش قیمت داشتند. همچنین، ارزش انس امروز در حال افزایش است.

تجارت نیوز نوشت: به گفته برخی منابع، امروز با وجود تعطیلی بازار تا زمان تنظیم این گزارش، قیمت طلا و سکه کاهش یافته است. سکه امامی برخلاف روزهای گذشته روند متفاوتی داشت.

امروز، سکه‌‌ی امامی با کاهش قیمتی مواجه شده‌است و به‌طور مشابه با سکه‌ی طلا و سکه‌ی بهار آزادی کاهش قیمت داشته‌‌اند. البته این متفاوت از روزهای گذشته است که روند متفاوتی داشته‌اند. اما قسمت های دیگر سکه افزایشی هستند. به گفته برخی منابع، قیمت انس با وجود تعطیلی بازار در حال افزایش است و به 1925.42 رسیده است.

سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران در جدیدترین آپدیت خود که بعدازظهر امروز یکشنبه 2 مهر ماه منتشر شد اتفاق افتاد، قیمت طلا با روندی اندک نزولی دو میلیون و 318 هزار و 900 تومان اعلام شد. حدود پنج هزار تومان کمتر از روز قبل.

این منبع قیمت سکه طرح جدید را 27 میلیون و 650 هزار تومان برآورد کرده است. یعنی حدود 41 هزار تومان کمتر از روز قبل.

قیمت سکه طرح قدیم در زمان نگارش این مطلب روند نزولی داشت و 24 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شد. حدود 9000 تومان کمتر از دیروز.

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه با قیمت 14 میلیون و 950 هزار تومان معامله می شود که نسبت به روز گذشته 24 هزار تومان افزایش داشته است.

با این حال امروز ربع سکه با 12 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز با نرخ 10 میلیون تومان معامله می شود.

سکه گرمی نیز با 20 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت پنج میلیون و 850 هزار تومان معامله می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا