اخبار روز

قیمت طلا تغییر جهت داد!

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، قیمت هر اونس طلا تا ساعت 8 صبح به وقت شرقی با 3.1 درصد افزایش به 1975 دلار و 40 سنت رسید و قیمت طلای آمریکایی با 0.16 درصد افزایش به 1976 دلار و 40 سنت رسید.

بازدهی شاخص 10 ساله خزانه داری ایالات متحده پس از افزایش کوتاه مدت به بالای 5 درصد در روز دوشنبه، اندکی کاهش یافت و به دلیل افزایش هزینه های استقراض، رشد اقتصادی را کاهش داد.

ایلیا اسپیواک، رئیس کلان جهانی در Tastylive، اظهار داشت که اهمیت ژئوپلیتیک و طلا با قدرت طلا علیرغم بازده اوراق قرضه بالاتر به وضوح مشهود است.

طلا که به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن در مواقع بحران تلقی می شود، در دو هفته گذشته به دلیل نگرانی های مربوط به جنگ حدود 9 درصد افزایش یافته است و در 20 اکتبر به بالاترین حد در 5 ماه گذشته رسیده است.

بازارها همچنین منتظر شاخص مدیران خرید جهانی، اعداد تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ایالات متحده در روز پنجشنبه و شاخص هزینه مصرف شخصی ایالات متحده در روز جمعه هستند تا تأثیر آنها را بر مسیر پولی فدرال رزرو ارزیابی کنند.

به گزارش رویترز، در سایر فلزات گرانبها، نقره با 0.7 درصد افزایش به 23.15 دلار در هر اونس، پلاتین 0.1 درصد کاهش یافت و به 895.66 دلار رسید و پالادیوم با 1.1 درصد افزایش به 895.66 دلار رسید. 1129 دلار و 79 سنت رسید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا