اخبار روز

قیمت رسمی مرغ 75 هزار تومان است


به گزارش پی ام آپ، اگرچه در روزهای اخیر به دلیل ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و نذورات مردم، تقاضا برای خرید مرغ افزایش یافته و صف های طولانی برای خرید ایجاد شده بود، اما اکنون با گذشت گرمای آن روزها مشاهدات میدانی مزارع میوه و سبزیجات بار بهمن و همچنین برخی از مغازه های تهران نشان می دهند که در غرفه های میادین مرغ به اندازه کافی وجود داشته و فعلاً کمبودی وجود ندارد. علاوه بر این، بازرسان سازمان دامپزشکی کیفیت مرغ عرضه شده را کنترل می کنند.

بر اساس مشاهدات، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کنندگان 75 هزار تومان و برای عمده فروشان 73 هزار تومان است.

به گفته برخی از کسبه، مرغ به اندازه کافی وجود دارد و حتی گاهی در بازارها مرغ مازاد پیدا می کنیم.

مسعود امراللهی – مدیر کل بازرسی و نظارت کالایی وزارت جهاد کشاورزی – بازار مرغ را آرام دانست و گفت: بازار اصلی مرغ میدانی است. بهمن آرام است و به اندازه کافی مرغ به این میدان فرستاده شده و کمبودی ندارد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی و تعداد 130 میلیون راس گوساله، بازار به ثبات می رسد.

امراللهی بیان کرد: مرغ با قیمت هر کیلو 75 هزار تومان در میادین به فروش می رسد. همچنین در استان تهران روزانه بین 1200 تا 1400 تن مرغ بین اتحادیه ها، پلازاها و فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.

گفتنی است مرغ در مغازه ها با قیمت هر کیلو 78 هزار تومان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: طراحی کاتالوگ الکترونیکی اصلاح می شود

وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف صنفی می توانند آن را به سامانه 124 اطلاع دهند که قطعا پیگیری و با متخلف برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا