اخبار روز

قیمت ربع سکه برمی گردد


به گزارش مانی بان، قیمت سکه این روزها روندی مشابه نداشت. طلا، سکه و سکه بهار آزادی افزایش اما سکه امامی در حال کاهش است. قیمت سکه امامی در معاملات نقدی هفته گذشته بازار سکه یک قدم به کف حمایتی 27 میلیون و 500 هزار تومان نزدیک شد اما باز هم به سمت خط مقاومتی 27 میلیون و 800 هزار تومان گام برداشت.

تحقیقات نشان می دهد حباب سکه در پایان هفته گذشته در کانال 18 درصدی قرار داشت که فاصله چندانی با پایین ترین سطح حباب در 6 ماه گذشته ندارد. کمترین تعداد حباب سکه در شش ماه گذشته 16.7 درصد بوده و بیشترین تعداد حباب در این مدت تقریباً 26 درصد است.

تجارت نیوز نوشت امروز با وجود تعطیلی بازار، به گفته برخی منابع، قیمت طلا و سکه تا لحظه تنظیم این خبر در حال کاهش است. بر خلاف روزهای گذشته که روند متفاوتی داشت، امروز سکه امامی و همچنین سکه طلا و سکه آزادی بهار کاهش یافته است. اما قسمت های دیگر سکه افزایشی هستند. به گفته برخی منابع، قیمت انس با وجود تعطیلی بازار در حال افزایش است و به 1925.42 رسیده است.

سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران در آخرین بروزرسانی خود که بعدازظهر امروز یکشنبه دوم بود مهر او این کار را انجام داده، قیمت طلا را با روندی اندک کاهشی، دو میلیون و 318 هزار و 900 تومان اعلام کرده است. حدود پنج هزار نفر کمتر از روز قبل.

این منبع قیمت سکه جدید طراحی شده را 27650000 تومان برآورد کرده است. این رقم نسبت به روز گذشته تقریباً 41 هزار کاهش داشته است.

قیمت سکه طرح قدیم تا لحظه تنظیم این خبر در مسیر نزولی قرار دارد و 24 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است. حدود 9 هزار کمتر از دیروز می گیرند.

در ادامه، در دومین روز از هفته، نیم سکه با قیمت ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان یعنی ۲۴ هزار تومان نسبت به روز گذشته معامله می شود.

اما امروز ربع سکه با نرخ 10 میلیون تومان به فروش می رسد که نسبت به دیروز 12 هزار تومان افزایش نشان می دهد.

ارز گرمی نیز با 20 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت پنج میلیون و 850 هزار تومان معامله می شود.|بازرگانان

قیمت طلا و سکه در بازار فعلی.

در بازار داخلی قیمت طلا روز پنجشنبه با اندکی افزایش همراه شد و دو میلیون و 325 هزار تومان حدود دو هزار تومان بیشتر از روز کاری قبل معامله شد.

همچنین در اولین روز هفته، نیم ارز با قیمت 14 میلیون و 900 هزار تومان یعنی 50 هزار تومان بیشتر از روز کاری قبل معامله می شود. حباب نیم پول اما با کاهش 10 هزار تومانی به سه میلیون و 694 هزار تومان رسیده است.

اما ربع سکه امروز با قیمت 9 میلیون و 950 هزار تومان معامله می شود که نسبت به روز کاری گذشته 50 هزار تومان افزایش نشان می دهد. حباب آن نیز با 27 هزار تومان افزایش به رقم چهار میلیون و 351 هزار تومان رسید.

ارز گرم نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل با قیمت پنج میلیون و 850 هزار تومان معامله می شود. حباب این ارز اما حدود 13 هزار تومان کاهش قیمت داشته و به سه میلیون و 92 هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا و ارز در هفته گذشته با نوساناتی همراه بود و برخی روزها طلا و برخی از انواع ارز مسیر خود را طی کردند. همچنین قیمت سکه امامی امروز نیز مانند گذشته روندی بر خلاف طلا و سایر انواع سکه دارد. در واقع بازار طلا در هفته گذشته شهریور بیشتر روزها کاهش داشت. انتشار برخی اخبار سیاسی و ادامه رکود نسبی در بازار طلا نیز بر شرایط بازار تاثیر گذاشته است. این روند نزولی به گونه ای توسعه یافت که قیمت هر سکه در طول هفته یک کانال عقب نشینی کرد.

اما کارشناسان بازار طلا و سکه معتقدند روند نزولی قیمت در بازار فلز زرد رو به پایان است و با افزایش جشن ها و مناسبت ها، این بازار در بازاری که آخرین بار در آن گرفتار شده بود، از رکود خارج می شود. 6 ماه. امروز نیز با وجود روند نزولی نرخ ارز، تنها سکه امامی با کاهش قیمت مواجه شده و طلا و سایر قطعات ارز روند صعودی دارند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا