اخبار روز

قیمت دلار از این خبر تعجب کرد.


به گزارش پی ام آپ، روز گذشته با سیگنال افزایش قیمت طلای مذاب و قیمت دلار در سلیمانیه، قیمت دلار در معاملات نقدی وارد فاز صعودی شد.

بررسی ها نشان می دهد هر ورق اسکناس آمریکا روز یکشنبه به ارزش 49 هزار و 800 تومان رسید. اما پس از عقب نشینی قیمت طلای مذاب از مرز 10 میلیون و 320 هزار تومان، سایر بازارها نیز ریزش کردند. به گفته معامله گران، قیمت دلار یکشنبه شب کاهش یافت و به 49 هزار و 520 تومان رسید.

برخی از معامله گران کاهش قیمت در جلسه بعد از ظهر را ناشی از اظهارات امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران دانستند. امیر عبداللهیان در گفتگو با این روزنامه اعلام کرد که مذاکرات ایران و آمریکا به طور غیرمستقیم به ابتکار عمان در حال انجام است و سندی به نام سند سپتامبر بین ایران و کشورهای عضو برجام آماده است.

معامله گران بر این باورند که قیمت دلار هرات می تواند روز دوشنبه از مرز 49600 تا 700 تومان عبور کند. اگر قیمت روزانه بالاتر از این سطح تثبیت شود، می تواند خریداران جدیدی را به بازار جذب کند و به افزایش قیمت تا 50 هزار تومان کمک کند. اما اگر قیمت دلار از خط مقاومتی 49 هزار و 800 تومان عبور نکند، حمایت مهم 49 هزار و 200 تا 300 تومانی در راه است. در مجموع معامله گران معتقدند تا زمانی که قیمت به بالای 50200 تومان نرسد نمی توان گفت روند صعودی است.

منبع: اقتصاد نیوز


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا