اخبار روز

قیمت دام زنده کاهش یافت


به گزارش پی ام آپ، منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه گوشت وارداتی در حجم بالایی عرضه می شود، گفت: دولت با تامین و تامین گوشت گوسفند و گوساله به میزان کافی از محل واردات، سعی در تنظیم بازار دارد. این محصول علاوه بر حفظ ذخایر داخلی خواهد بود.

به گفته وی، برای حفظ ذخایر و تامین بازار داخلی، دولت همچنان واردات گوشت گرم و منجمد را در دستور کار دارد و از سوی دیگر تولید گوشت قرمز داخلی نیز در حال انجام است، با این حال ادامه خواهیم داد. در ماه های آینده هیچ مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

پوریان میانگین قیمت هر کیلو دام زنده را 170 تا 190 هزار تومان اعلام کرد و افزود: با احتساب عرضه گوشت از محل واردات، تقاضای چندانی برای دام زنده تولیدی در کشور وجود ندارد. بنابراین شاهد روند کاهشی قیمت دام زنده در کشور هستیم و پیش بینی می شود قیمت گوشت نیز کاهش یابد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با احتساب قیمت دام زنده قیمت مناسب گوشت بره و گوساله 400 هزار تومان است و عرضه با قیمت های بالاتر گران است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا