اخبار روز

قیمت بلیت اتوبوس تهران – مهران دو برابر شد!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، حمیدرضا شهرکی گفت: در مسیر منتهی به اربعین شاهد گره ترافیکی در جاده های منتهی به مرزها خواهیم بود بنابراین زمان سفر نیز افزایش می یابد به طوری که در برخی مسیرها اتوبوس برای سه روز در جاده خواهد بود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری ادامه داد: با توجه به هماهنگی انجام شده با کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین، نحوه محاسبه بلیت با سر خالی در نظر گرفته می شود.

شهرکی گفت: قیمت بلیت اتوبوس ها اواخر هفته گذشته اعلام شد و از امروز پیش فروش بلیت در مجموعه شرکت های حمل و نقل آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: البته این پیش فروش با شیب ملایمی برای اطلاع از میزان تقاضا انجام می شود.

شهرکی افزود: قیمت بلیت اتوبوس در مسیر تهران – مهران در ایام اربعین دو برابر شده است به طوری که اتوبوس با امکانات ویژه (VIP) در روزهای عادی 340 هزار تومان قیمت دارد که در سفرهای اربعین به 680 هزار تومان رسیده است.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری نیز در این خصوص گفت: در حال حاضر بلیت اتوبوس تهران – مهران به صورت تقاضا در حال فروش است و سامانه ای برای رفت و برگشت در حال طراحی است که زائران عراقی می توانند بلیط های برگشت خود را رزرو کنند. “

داریوش باقر جوان افزود: همچنین در حال ارزیابی تخصیص اتوبوس در سایر مسیرها هستیم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا