اخبار روز

قطع قرارداد داوطلبانه در استقلال/نکونام پیشتاز بود

با پشت سر گذاشتن حرف های تکراری و بررسی مکرر عوامل مشکلات و بحران مالی شدید استقلالی ها در ابتدای فصل و علیرغم تلاش جدی خطیر در دو هفته ابتدایی پس از شروع کار اما مواجه شدن با مشکلات دیگری، استقلالی ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند. مشکلاتی که خطیر و نکونام اکنون با هم متحد شده اند و با نگاهی به آینده نزدیک می خواهند با هم حل کنند.

جواد نکونام که به خوبی از مشکلات مالی آبی ها آگاه است، اولین قدم را برای حل این مشکل برداشته و با وجود توافق قبلی با مدیران سابق استقلال، در قرارداد جدید با علی خاطره قراردادش را قطع کرد.

اقدامی که مطمئنا سیگنالی جدی به سایر آبی پوشان برای کاهش قرارداد فصل جدید خواهد بود تا نه تنها از مشکلات مالی باشگاه تا حدودی کاسته شود، بلکه خود بازیکنان نیز بتوانند با سهولت بیشتری مبلغ قرارداد مورد انتظار خود را از باشگاه مطالبه کنند و سریعتر حقوق خود را دریافت کنند.

اقدامات امروز آبی‌ها شاید بیشتر شبیه بازیکنان فصل گذشته بارسلونا باشد که پس از آمدن ژاوی (که مانند نکونام عنوان پسر باشگاه را به اشتراک می‌گذارد) حقوق خود را کاهش دادند و با قطع قراردادها، به تغییر روند تیم در طول بحران عمیقی که باشگاه مشهور اسپانیایی با آن روبه‌رو بود، کمک کردند.

شنیده ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که پس از نکونام، بازیکنان دیگری مانند مهرداد محمدی، حسین حسینی و حسین مرادمند نیز چنین پیشنهادی را پذیرفته اند و با صحبت های نکونام و خطیر، این روند به زودی در استقلال تسریع می شود تا با همکاری کادر فنی و بازیکنان از یک سو، آرامش بیشتری از سوی مدیران استقلال و کادرفنی تامین شود.

258258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا