اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

قرعه‌کشی یک سال اینترنت رایگان با فعال‌سازی خطوط غیر فعال

به گزارش پی ام آپ، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول برای کلیه مشترکینی که تا پایان تابستان 1402 حداقل 90 روز از سیم کارت خود استفاده نکرده اند، این فرصت را فراهم کرده است تا بتوانند یک سال از اینترنت رایگان سیم کارت خود بهره مند شوند.

در این طرح، کلیه مشترکینی که حداقل ۹۰ روز قبل از اجرای این کمپین هیچ گونه فعالیت ترافیکی و درآمدی نداشته اند، تنها باید سیم کارت خود را «فعال» نگه دارند.

بنابراین، تنها شرط لازم و کافی برای شرکت در قرعه کشی یکسال اینترنت رایگان هزار نفری، روشن و استفاده از سیم کارتی است که ۹۰ روز از آن استفاده نشده است.

کلیه مشترکین مشمول این شرط با فعال سازی سیم کارت خود به صورت خودکار وارد چرخه قرعه کشی که در نیمه دوم مهرماه 1402 انجام خواهد شد، خواهند شد.

گفتنی است مشترکینی که سیمکارت های آنها بیش از ۹۰ روز غیرفعال بوده است، با استفاده مجدد از سیمکارت خود در بازه طرح (از اول تیرماه تا پایان شهریور ماه۱۴۰۲)، می توانند در قرعه کشی ۱۰۰۰ بسته اینترنت نامحدود یکساله شرکت نمایند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا