اخبار ورزشی

قرارداد دو ساله “مهدی تارتار” با ملوان بندر انزلی!/ جزئیات خبر

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، مهدی تارتار، سرمربی دو فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از پایان قرارداد با مدیران باشگاه برای ادامه همکاری، با ملوان بندرانزلی به توافق رسید و به عنوان سرمربی تیم جدید این باشگاه منصوب شد. این توافق ۲۴ ساعت پس از معرفی محمد ربیعی به عنوان جانشین مهدی تارتار در تیم ذوب‌آهن صورت گرفت.

مهدی تارتار سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های مختلف لیگ برتر ایران از جمله راه‌آهن شهرری، داماش گیلان، گهرزمین زاگرس، گسترش‌فولاد تبریز، پیکان تهران، نفت مسجدسلیمان، پارس‌جنوبی جم و ذوب‌آهن اصفهان را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر به عنوان جانشین مازیار زارع، سرمربی تیم شمالی ایران در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که قرارداد مهدی تارتار با ملوان بندرانزلی دو ساله است. با توجه شنیده ها حاکی از آن است که مراسم معارفه مهدی تارتار چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود و سرمربی جدید ملوان 50 ساله رسما کار خود را برای فصل آینده لیگ برتر آغاز خواهد کرد.

انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی تیم قوی‌سپید، در شرایطی رقم خورده است که ملوان بندرانزلی هیچ کادر مدیریتی و حتی اسپانسر مالی ندارد و فعلاً دنیامالی، نماینده مردم انزلی، در حال بستن این تیم برای فصل آینده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا