اخبار ورزشی

قرار گرفتن شهریار مغانلو در برابر هوادران پرسپولیس/ حلالتان نمی کنم!/فیلم

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، شهریار مغانلو، ستاره تیم فوتبال سپاهان که در فصل گذشته به‌همراه طلایی‌پوشان پایتخت نایب‌قهرمان لیگ برتر شد و عنوان آقای‌گلی را کسب کرد، در حالی که فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسیده و تیم‌ها در تعطیلات پیش‌فصل هستند، در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و درباره اتفاقاتی که منجر به جدایی‌اش از پرسپولیس شد صحبت کرد.

شهریار مغانلو عنوان کرد که از دست مدیران پرسپولیس ناراحت است چرا که او را مقابل هواداران قرار دادند. به گفته مهاجم فعلی سپاهان، پرسپولیس قرار بود 300 هزار دلار بابت رضایت نامه او بپردازد اما نشد. اگرچه او با سانتا کلارا برای 50000 دلار به توافق رسید، اما هنوز آن را پرداخت نکرده اند.

وی درباره انتقال به سپاهان نیز گفت: باشگاه سپاهان به جای پول بازیکنی را به جای من فرستاد و با من قرارداد امضا کرد. از ابراهیم شکوری که گفت برای پول به سپاهان رفتم خیلی ناراحتم. اگر می خواستم برای پول به سپاهان بروم.

مهاجم طلایی نافعان در بخشی از صحبت های خود خاطرنشان کرد: قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم چهار، پنج پیشنهاد از تیم های مختلف داشتم. من از خیلی ها ناراحتم و حلالشان نمی کنم. محرم نویدکیا یک اسطوره است و در آن زمان خیلی به من کمک کرد.

صحبت های شهریار مغانلو در این باره را در دو قسمت مشاهده می کنید:

قسمت دوم:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا