اخبار روز سینما

عکس زیرخاکی لیلا اوتادی لو رفت!/ صورت معصوم لیلا در سن کودکی!/ عکس

لیلا اوتادی عکسی از ۶ سالگی خود در اینستاگرام منتشر کرد. لیلا اوتادی سه خواهر و یک برادر دارد و اصالتاً اهل ترک قشقایی است. او کار خود را با فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قدری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

قدیمی ترین عکس لیلا اوتادی.

قدیمی ترین عکس لیلا اوتادی / چهره بامزه بازیگر زن معروف در 6 سالگی + عکس

لیلا اوتادی چگونه بازیگر شد؟

اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم. وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

سن لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی گران ترین بازیگر زن ایران است؟

رامبد جوان در برنامه خندوانه از لیلا اوتادی پرسید: یک دوره ی گفته شد که شما گران ترین بازیگر زن ایران هستید اما شما با این مخالفت کردید، دلیل این مخالفت چیست؟ شاید در یک فیلم این اتفاق افتاده بود اما من گفتم اینجوری نیست چون شاید یکی بیشتر گرفته باشد. این مساله تهیه کننده هارو آزاد میده و فکر میکنن همیشه میگید دستمزد خاصی می گیرید و کوتاه نمی آید. فیلم شیر در شیر را همان دوره بازی کردم و دستمزد را توافقی گرفتم. کاری که از دل و جون برم به شرایط مالیش دقت نمیکنم!

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا