اخبار روز

قتل راننده تاکسی توسط دختر 20 ساله در البرز!

با گزارش مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در ایستگاه تاکسی «شهرک ینگی امام» شهرک ساوجبلاغ هشتگرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ البرز گفت: دختر 20 ساله ای که در شهرستان هشتگرد بر اثر اختلاف با راننده تاکسی او را به قتل رسانده و متواری شده بود دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی گزارش مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در ایستگاه تاکسی «شهرک ینگی امام» شهرستان هشتگرد ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. .

وی افزود: بلافاصله پس از تشکیل تیمی از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با حضور ماموران در محل جرم و انجام تحقیقات لازم مشخص شد یکی از رانندگان تاکسی با یک مسافر بر سر سوار شدن به یک تاکسی دیگر به مشاجره پرداخته که در پی این مشاجره و اختلاف، مسافر دختر با برداشتن سوئیچ خودرو و حمله ور شدن به راننده تاکسی، وی را از ناحیه سر مورد جراحت قرار داده و با بیهوش شدن و افتادن وی بر روی زمین، ضارب اقدام به فرار و ترک محل کرده است.

وی افزود: با کمک حاضران در محل بلافاصله راننده تاکسی به مرکز درمانی منتقل شد که به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم را در کمتر از یک ساعت در شهرستان هشتگرد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: با اندکی صبر و گذشت می توان از وقوع بسیاری از حوادث و جرایم پیشگیری کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا