اخبار روز

قتل بخاطر جای پارک خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری فردی که در پی جدل بر سر جای پارک خودرو مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، سرهنگ مجید عسکری نیا در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و فوت جوانی بر اثر اصابت چاقو در منطقه از گلستان، به زودی از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد. ماموران کلانتری به آن محل اعزام و بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان درگیری در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات توسط پلیس گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد قاتل با همکاری برادران و بستگانش بر سر جای پارک خودرو با مقتول درگیر شده است. و با ضربات متعدد چاقو او را مجروح کرد. متأسفانه شدت جراحات مصدوم به حدی بود که پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تصریح کرد: ماموران انتظامی با رصد دقیق جزئیات قتل در ساعاتی از وقوع حادثه، قاتل و عاملان درگیری را شناسایی کردند. در یک عملیات غافلگیرانه هفت نفر از افراد درگیر در این درگیری از جمله متهمان اصلی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

عسکری نیا با اشاره به بازجویی از هفت متهم دستگیر شده گفت: این افراد در مقر پلیس بازجویی شدند و در بازجویی به جرم خود اعتراف کردند و علت را نزاع بر سر جای پارک اعلام کردند. این افراد پس از اخذ اعترافات متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به این موضوع به مردم توصیه کرد در هنگام اختلاف و درگیری، آرامش خود را حفظ کرده و برخورد قانونی کنند. افراد هنگام عصبانیت می توانند کارهایی انجام دهند که بعداً پشیمان شوند. در این مورد هم می بینیم که جای پارک ارزش جان یک نفر و محاکمه افراد به قتل را نداشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا