اخبار روز

قتل باورنکردنی یک دختر جوان در مدرسه ای متروک / جزئیات

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز تماس فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مشاهده جسد سوخته در مدرسه ای متروکه در شهرک چوکای رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

افسر فرهنگ و امور اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به حضور پلیس در محل و بررسی ابعاد مختلف این پرونده گفت: ماموران پلیس با بررسی تمامی سرنخ ها در محل مشخص شدند که قاتل پس از انجام قتل دختر جوان، جسد وی را به آتش کشیده و سپس محل را ترک کرده است.

وی ضمن اشاره به سایر اقدامات پلیسی برای تعیین علت و انگیزه قاتل از کشتن دختر جوان، افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیسی مشخص شد که برخی اختلافات دختر و پسر در شکل دادن به زندگی مشترک باعث انگیزه قتل پسر کوچک شده و وی با حیله دختر را به مدرسه متروکه کشانده و سپس او را به قتل رسانده است.

رسول زاده گفت: ماموران موفق به کشف گوشی تلفن همراه مقتول و یک چاقو شدند که قاتل در بررسی محل از آن به عنوان سلاح قتل استفاده کرد.

وی به برخورد فنی و تخصصی پلیس اشاره کرد و از سرعت و دقت ماموران پلیس در شناسایی هویت قاتل تقدیر کرد.

مسئول فرهنگ و رفاه اجتماعی پلیس آگاهی گیلان از آغاز سیر مراحل قانونی برای متهم خبر داد و گفت: متهم این پرونده به اتهام قتل یک دختر جوان به مقام قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه ارتباط صمیمانه والدین با فرزندان و نظارت بر رفتار و ارتباط آنها در فضای مجازی و واقعی به عنوان یک ضرورت مسلم در جامعه امروزی است، گفت: خانواده به عنوان مهمترین نهاد جامعه باید پناهگاه و تکیه گاه اعضای خانواده به ویژه فرزندان باشد و والدین باید در فضایی صمیمی و با اعتماد به حل مشکلات فرزندان خود بپردازند و از سوء استفاده از فرزندان خود جلوگیری کنند.

۲۳۳۲۳۳

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا