اخبار روز سینما

قانون عجیب خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد جنجالی شد!/ عکس

یکی از دانشجویان عکسی از حاکمیت عجیب خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر کرد.

به گزارش پی ام آپ؛ مطابق قوانین خوابگاه، اگر شما به عنوان یک دختر و پس از ساعت ۱۰ شب وارد خوابگاه شوید، مجبور خواهید بود در خیابان بخوابید.

من به عنوان یک دکتر، به تازگی از شهرستان بازگشته‌ام و با توجه به وضعیت ترافیک و شرایط فعلی، قادر به حضور در خوابگاه نیستم. باید توجه داشت که این مشکل از سالها پیش در خوابگاه‌های دخترانه وجود دارد و تا به حال هیچ تلاشی برای حل آن انجام نشده است.

قانون عجیب خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد جنجالی شد!/ عکس

قوانین ورود به خوابگاه بعد از ساعت کاری

ورود به خوابگاه در بازه زمانی از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح روز بعد برای خوابگاه‌های دخترانه و در بازه زمانی از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح روز بعد برای خوابگاه‌های پسرانه غیرمجاز تلقی می‌شود.

با این حال، همواره ممکن است در طول دوره تحصیلی برای هر دانشجویی وقوع مواردی که او را مجبور به ورود به خوابگاه در ساعات غیرمجاز می‌کند، قابل تصور باشد.

مسئول خوابگاه موظف است در صورت قانع کننده بودن دلیل دانشجو، این موضوع را به انتظامات اعلام کند. سپس انتظامات موظف هستند با اخذ امضای مسئول خوابگاه، ورود دانشجو را برای ثبت در بایگانی، مجاز نمایند.

اما دانشجو در صورت بازگشت از سفر، بدون نیاز به هماهنگی با مسئول خوابگاه، می‌تواند با نشان دادن ته‌برگ بلیت خود به انتظامات وارد شود.

در صورتی که دانشجو نتواند مسئول خوابگاه را از دیر رسیدن خود مطلع کند، انتظامات باید در خوابگاه حضور دانشجو را باز و کارت دانشجویی او را اخذ کنند.

سپس گزارشی تنظیم کرده و کارت دانشجویی را به گزارش پیوست کنند. در اولین فرصت اداری، آن گزارش را به اداره امور خوابگاه‌ها تحویل دهند.

برگفته از سایت وقت صبح

Recent search terms:

  • خوابگاهای عاوم پزشکی مشهد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا