اخبار روز سینما

باجناق مهرجویی قاتل آنها بود!/جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ، سخنگوی پلیس صبح امروز تایید کرد که قاتل اصلی پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش شناسایی و دستگیر شده است. همشهری آنلاین در رابطه با این موضوع نوشت: باغبان سابق ویلا مهرجویی از مدت ها قبل با مالباختگان درگیر بود و یکی از اولین افرادی بود که به عنوان مظنون توسط پلیس دستگیر شد. او بود که سال گذشته قصد سرقت از منزل مقتول را داشت و مقتول از زمانی که از ماجرا مطلع شد با آنها درگیر بود.

این اختلافات ادامه داشت تا اینکه جنایتکار حتی یک بار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرد. در حالی که مدارک محکمی علیه این مرد به دست آمده بود، او تا حدود ساعت 03:00 امروز اعتراف نکرد و راز قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کرد. وی اعتراف کرد که پس از کشتن قربانیان، مقداری اجناس از منازل آنها به سرقت برده که تعدادی از آنها توسط پلیس کشف شده است.

رکنا هم نوشته است: باجناق‌های⁧ داریوش مهرجویی⁩ بخاطر اختلافات مالی طراحان اصلی جنایت بودند و با اجیرکردن 3 آدمکش از اتباع بیگانه دست به قتل فجیع مهرجویی و همسرش ⁧ وحیده محمدی فر⁩ زدند. قاتل اصلی یکی از آدمکش‌ها بوده که اعتراف کامل داشته است و باجناق ها معاونت در قتل و آمریت داشته‌اند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا