اخبار ورزشی

برگزاری فینال مسابقات تیراندازی هدف پرنده کشور

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در مسابقات بیش از 100 تیرانداز هدف پرنده روستای خشتسر محمودآباد که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام و حماسه خرمشهر با عنوان جام حفاظت از محیط زیست و به همت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد. هیئت تیراندازی این شهرستان ورزشکارانی از چهار استان مازندران، گیلان، گلستان و تهران در زمین ورزشی روستای خشتسر به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقات با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی و رئیس اداره محیط زیست محمود آباد، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای خشتسر برگزار شد و در نهایت در پایان دور رفت. در مرحله مقدماتی، شش تیرانداز به دیدار نهایی رفتند و برای عناوین اول تا ششم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات شش تیرانداز برتر در دور پایانی به رقابت ادامه دادند و در نهایت عباس ملکی از آمل قهرمان شد و بهرام طالبی از جویبار و جواد شریف نژاد از بابل دوم و سوم شدند. همچنین عارف پاسرکلو از گلستان، صالح آقاجانی از بابلسر و محمد حسن پور به ترتیب از مقام چهارم تا ششم دست یافتند.

به گزارش پی ام آپ، این مسابقه با همکاری دهیاری و شورای اسلامی شهر خشتسر برگزار شد و به نفرات برتر هدایای نقدی 50 تا 15 میلیونی پرداخت شد. مراسم اهدای مدال و گواهی قهرمانی نیز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد برگزار شد. منشی هیئت مدیره مازندران و رئیس تیراندازی کردند ،همچنین از تیرانداز شرکت کننده در این مسابقات تجلیل شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا