اخبار روز سینما

“فسیل” رکوردشکنی کرد!/ این فیلم در آستانه 200 میلیاردی شدن است!

فیلم کمدی “فسیل” به کارگردانی کریم امینی، پس از افتتاح باشگاه صد میلیاردی‌ها حالا یک قدم تا ورود به باشگاه دویست میلیاردی ها فاصله دارد. در روزهای پایانی هفته، این فیلم توانست فروش خود را از مرز ۲۰۰ میلیارد تومان عبور دهد.

با توجه به گزارش فیلم‌نیوز، فیلم سینمایی “فسیل” فاصله کمی تا ورود به باشگاه دویست میلیاردی‌ها دارد. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ در سینماهای سراسر کشور اکران شده و بعد از گذشت ۱۰۳ روز فروش خود را از مرز ۱۹۴ میلیارد تومان عبور کرده و به زودی، طی یک یا دو روز آینده، با رسیدن به فروش ۲۰۰ میلیارد تومان، رکورد فروش سینمای ایران را می‌شکند.

فیلم فسیل در این مدت موفق به جذب 4 میلیون و 443 هزار و 503 بیننده در سالن های سینما شده است. این فیلم با جذب این تعداد بیننده از فیلم «هزارپا» پیشی گرفت و در مسیر رسیدن به رکورد ریتینگ «خراجی ها 2» قرار گرفت. این اثر مسعود دی نمکی 5 میلیون و 300 هزار بیننده داشته است.

با توجه به استقبال قابل توجهی که از فیلم “فسیل” شده، این اثر تاکنون چندین رکورد را به نام خود ثبت کرده است. “فسیل” موفق شده عناوینی چون پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، اولین فیلمی با صد میلیارد تومان فروش در تاریخ سینمای ایران و … را به خود اختصاص دهد.

فیلم فسیل سینما 75795 نمایش دارد و در 583 سالن به نمایش خود ادامه می دهد. این فیلم امروز سه شنبه 15 تیرماه با بلیت های نیم بها یک میلیارد و 498 میلیون پلان فروخت و 55 هزار و 274 نفر برای دیدن آن بلیت خریدند.

“فسیل”، فیلم سوم کریم امینی است که با حضور بازیگرانی مانند بهرام افشاری، الناز حبیبی، سید هادی کاظمی، رضا نیکخواه، الهه حصاری، ایمان صفا، سید جواد هاشمی و بابک کریمی تهیه شده و توسط سید ابراهیم عامریان تولید شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا