اخبار روز سینما

فیلم چالش‌گران اولین قربانی اعتصاب بازیگران آمریکا! / حماین آمازون از اعتصاب بازیگران! + عکس

اولین قربانیان اعتصاب بازیگران: خروج challengers از جشنواره ونیز تعویق اکران «تلماسه۲» به گزارش پی ام آپ فیلم «challengers» یا «چالش‌گران» آخرین ساخته لوکا گوادانینو با بازی زندایا و جاش او کانر که قرار بود فیلم افتتاحیه 80امین جشنواره فیلم ونیز باشد، توسط کمپانی آمازون از این جشنواره بیرون کشیده شد. در بیانیه‌ای که آمازون به رسانه‌ها داده آمده:«بعد از مشورت بسیار با شرکایمان و با توجه به شرایطی که صنف بازیگران برای اعضای خود در هنگام اعتصاب گذاشته. ما تصمیم سخت بیرون کشیدن فیلم «challengers» را از جشنواره فیلم ونیز امسال گرفتیم. ما امیدواریم که بتوانیم این فیلم را در کنار تیم بازیگری، لوکا گوادانینو و عوامل سازنده در تاریخی دیگر جشن بگیریم.»

فیلم چالش‌گران اولین قربانی اعتصاب بازیگران آمریکا! / حماین آمازون از اعتصاب بازیگران! + عکس

ایندی‌وایر همچنین در خبری اعلام کرده که اکران این فیلم به تاریخ 26 آپریل 2024 منتقل شده است. زندایا برای این فیلم حقوق 10 میلیون دلاری گرفته و بخشی از تعهداتش در ازای این حقوق حضور در فرش قرمز و شبکه‌های اجتماعی بوده که با رخ دادن اعتصاب سراسری بازیگران، عملا غیرممکن شده. قبلا هم کارشناسان گفته بودند که هزینه کردن استودیوها در جشنواره‌ها برای اکران فیلمشان بدون بازیگرانشان اصلا به صرفه نیست و نتیجتا جشنواره‌های ونیز، تورنتو و تلوراید قطعا تحت تاثیر این اعتصاب قرار خواهند گرفت.

در سوی دیگر اقیانوس به احتمال بسیار بالا استودیوی برادران وارنر «تلماسه 2» را که قرار بود 3 نوامبر امسال به اکران دربیاید، به سال 2024 منتقل خواهد کرد. «تلماسه» که قسمت اول آن از همه گیری کرونا آسیب دید، حالا قسمت دومش درگیر اعتصاب بازیگران شده است. «آکوامن: پادشاهی گمشده» و بازسازی «رنگ ارغوانی» دو محصول دیگر برادران وانر است که ممکن است به دلیل اعتصاب اکرانش به سال 2024 منتقل شود. و صحبت‌هایی از به تعویق افتادن نمایش آثار استودیوهای دیگر مثل «مارول‌ها»، «ناپلئون»، «بازی‌های گرسنگی: نغمه پرنده آوازه خوان و مارها» هم شنیده می‌شود. تولید آثاری مثل «بیتل جوس 2» و «ددپول 3» متوقف شده که هر روز توقف هزینه چند صدهزار دلاری روی دست استودیوها می‌گذارد. و حتی گفته می‌شود تام کروز هم دست به کار شده تا با انجمن بازیگران لابی کند تا بتواند اجازه فیلمبرداری آثارش از جمله قسمت 8ام ماموریت غیرممکن را در حین اعتصاب بگیرد. .

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا