اخبار روز سینما

فیلم های مانی حقیقی اجازه اکران ندارند!

به دلیل حضور بازیگرانی چون مانی حقیقی، باران کوثری و فاطمه معتمد آریا، فیلم های «ملاقات با جادوگر » و «عامه پسند» در حال حاضر امکان اکران را ندارند و پروانه نمایش به آنها داده نمی شود.

فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر » به کارگردانی حمید بهرامیان قرار بود به عنوان یکی از فیلم های نوروزی 1402 اکران شود اما تنها چند روز مانده به اکران اعلام شد که این فیلم به دلیل جنسیت لغو می شود. موجودی فیلم فیلم های On Screen از لیست فیلم های نوروزی حذف و فیلم «بچه های طوفان» جایگزین آن می شود.

در همان زمان مقرر شد «ملاقات با جادوگر» در عید سعید فطر اکران شود اما همچنان خبری از اکران این فیلم نبود. گفته می شود دلیل اصلی مخالفت با اکران این فیلم و حذف آن از دو اکران به دلیل حضور مانی حقیقی در آن است. حقیقی به همراه هستی مهدوی و امیرمهدی جوهله بازیگران اصلی «ملاقات با جادوگر » هستند.

مانی حقیقی در کنار امیرمهدی جوهله در نمایی از فیلم ملاقات با جادوگر

مانی حقیقی با توجه به مواضع وی در خصوص وقایع سیاسی اجتماعی نیمه دوم سال 1401 و انتشار مجموعه ای از فیلم ها در آن ایام، ممنوع التصویر است، بنابراین فیلم هایی که این کارگردان/بازیگر در آن حضور داشته باشد تا قبل از آن ممنوع می باشد. اطلاعیه جدید

علاوه بر فیلم «ملاقات با جادوگر»، فیلم «دوستانه عمومی» نیز با همین مشکل مواجه است. از این فیلم به عنوان یکی از اولین فیلم های اکران تابستانی یاد شد اما شنیده می شود به دلیل حضور فاطمه معتمد آریا و باران کوثری از جدول اکران خارج شده است.

فیلم “عامه پسند” سومین ساخته سهیل بیرقی است که اولین بار در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد اما پس از آن به دلیل تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین ترافیک مستمر اکران، فرصت نمایش را پیدا نکرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا