اخبار روز سینما

فیلم های کمدی به طور موقت از گیشه خداحافظی کردند کمدی ها هفته گذشته ۱۷ میلیارد فروختند و به تعطیلات رفتند.

اکران فیلم های کمدی در سینماها از روز اول محرم متوقف شده و حالا باید دید در غیاب کمدی فروش فیلم های غیر کمدی تا کجا خواهد رسید. فروش هفتگی تئاتر در هفته قبل از تعطیلات 20 میلیارد تومان بود که حدود 17 میلیارد آن به فیلم های کمدی اختصاص داشت.

به گزارش پی ام آپ، دو فیلم کمدی «فسیل» و «شهر هرت» با فروش هفتگی حدود 15 میلیارد تومان به عنوان پرفروش ترین کمدی های تابستانی وارد تعطیلات موقت دهه اول محرم شدند.

فیلم فسیل به کارگردانی کریم امینی یک هفته مانده به وقفه فیلم های کمدی (از 21 تا 28) مرداد) 9 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته بود. مجموع فروش این فیلم قبل از توقف اکران فیلم های کمدی 225 میلیارد تومان بود.

فیلم «شهر درد» به کارگردانی کریم امینی یک هفته مانده به پایان اکران کمدی ها 5.6 ​​میلیارد تومان فروخت و مجموع فروش این فیلم پس از 40 روز به 35 میلیارد رسید.

فیلم «شهر صدمه» با فروش کلی 35 میلیارد تومان به طور موقت از اکران خداحافظی کرد.

«عروسی مردمی» به کارگردانی مجید توکلی، «آهنگ دانفره» به کارگردانی آرزو ارزانش و «معجزه عشق» به کارگردانی محمدرضا ممتاز از دیگر کمدی های اکران تابستانی هستند. این سه فیلم با هم در یک هفته قبل از تعطیلی فیلم های کمدی حدود 2 میلیارد فروختند.

“عروسی مردم” از 21 تا 28 مرداد 900 میلیون تومان فروخت و مجموع فروش این فیلم پس از 40 روز اکران به 6.4 میلیارد تومان رسید. در همین بازه زمانی، هفت روز مانده به توقف فیلم های کمدی، «آهنگ دونفر» 650 میلیون تومان فروخت و مجموع فروش آن به 17 میلیارد تومان رسید. فیلم معجزه عشق در یک هفته قبل از بسته شدن فیلم های کمدی 620 میلیون فروش داشت و در نهایت مجموع فروش آن پس از یک ماه به 2 میلیارد رسید.

از میان فیلم های اجتماعی اکران شده، «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی در یک هفته مانده به تعطیلات فیلم های کمدی به فروش 1.4 میلیارد تومانی دست یافت. فروش فیلم «مصلحات» در همین بازه زمانی 600 میلیون تومان بوده است.

باید دید در طول ده روز تعطیلی فیلم های کمدی در سینماها، فروش فیلم های غیر کمدی چگونه تغییر خواهد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا