اخبار روز سینمافیلم و سریال

عبدالرضا کاهانی پرده از انتشار غیر قانونی فیلمش برداشت! / سومین قاچاق متوالی از سینما رقم خورد! + فیلم

فیلم سینمایی ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا (Delighted) فیلمی اجتماعی و درام به کارگردانی عبدالرضا کاهانی است که در سال 1395 ساخته و در سال 1402 منتشر شد؛ تهیه‌کنندگی این فیلم را عبدالرضا کاهانی و سعید خانی به صورت مشترک برعهده داشته و فیلمنامه آن را نیز عبدالرضا کاهانی به نگارش درآورده است

ویدئوی لو رفته مهناز افشار و طناز طباطبایی در استخر بسیار خبر ساز شده است.

سومین قاچاق متوالی:  «ارادتمند نازنین بهاره تینا» هم منتشر شد! با انتشار نسخه توقیفی فیلم عبدالرضا کاهانی، قاچاق فیلم به یک بحران تمام عیار برای سینمای ایران تبدیل شده است.

فیلم ارادت نازنین بهاره تینا با بازی بازیگرانی چون مهناز افشار، طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی، آیدا ماهیانی، مهران غفوریان، محمد کارت در کانال های تلگرامی در حال انتشار است.

این سومین فیلم قاچاق متوالی در کمتر از یک هفته است. عبدالرضا کاهانی چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد فیلم توقیفی خود را در اینترنت منتشر کند، اما در نهایت به دلیل درخواست فیلمساز از این تصمیم منصرف شد.

در این صورت منشأ انتشار این فیلم نیز مانند «تفریق» و «بی رویا» هنوز مشخص نیست، در این مورد باید منتظر توضیحات پلیس و سازمان سینمایی بود.

ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی محصول سال ۱۳۹۴ است. عبدالرضا کاهانی که پس از اکران «استراحت مطلق» در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر مدتی استراحت کرده بود، فیلم جدید خود را در زمستان 1393 جلوی دوربین برد. سه بازیگر اصلی این فیلم طناز طباطبایی، مهناز افشار و آیدا ماهیانی و بازیگر مرد این فیلم مهران غفوریان هستند.

این فیلم زندگی سه دختر با فعالیت های فکری متفاوت را روایت می کند که هر سه به نوعی مجرد هستند و به همین دلیل با بیرون رفتن در خیابان و شرکت در مهمانی ها و مجالس از مردان انتقام می گیرند.

سکانسی از فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که روز شنبه لو رفت، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

واکنش تند کاهانی به انتشار غیرقانونی فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» | با مجوز ارشاد فیلم نمی‌سازم

کارگردان فیلم سینمایی «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» می گوید نسخه خصوصی این فیلم که در اختیار وزارت ارشاد بود به صورت غیرقانونی و قاچاق در حال پخش است.

کاهانی در واکنش به اکران غیرقانونی فیلمش، سکانس سانسور شده این فیلم را به اشتراک گذاشت و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «جهت اطلاع؛ نسخه ویژه نازنین بهاره تینا عزیز که مدت ها در اختیار وزارت ارشاد بود؛ در میان کارگردانان، مسئولان سینما، خانواده ها و حتی اهالی سینما – غیرقانونی و قاچاق – دست به دست می شود، اما آنها با گذشت نزدیک به پنج سال از ساخت فیلم، به تهیه کنندگان هشدار می دهند که به سازندگانش هشدار می‌دهند؛ مردم و تماشاگران خارجی اجازه‌ی تماشای آن را ندارند! بدون تردید گرفتاری مردم – در این روزهای عجیب و سخت – مهم‌تر از حواشی تمام نشدنی فیلم من است اما به وزارت ارشاد قول می دهم در این جنگ نابرابر که در حال وقوع است راهی برای نمایش و تبلیغ فیلم پیدا کنم لطفا کمی صبر کنید و فرصت بدهید به من افتخار می کنم که مدت هاست با مجوز وزارت ارشاد فیلم نساخته ام و بدون توجه به نظارت سانسورچی‌ها به دنبال آرزوهایم در سراسر جهان بوده ام.

با احترام. عبدالرضا کاهانی”

فیلم اختصاصی; نازنین، بهاره و تینا

اگر شریکم اجازه بدهد، همین الان فیلم را آنلاین منتشر می‌کنم

کاهانی پیش از این در پاسخ به درخواست ها برای اکران این فیلم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «در پاسخ به دوستان عزیزم که منتظر ارسال آرادتمند نازنین بهاره تینا در اینترنت بودند، باید بگویم:

اگر شریک عزیزم که دلایل موجهی برای عدم اکران فیلم دارد اجازه دهد فیلم را همین الان به صورت آنلاین قرار خواهم داد. درود بر شما که بارها شرمنده ام کردید و با نظرات زیبا و صریح خود به فیلم نگاه کردید. بعد از چند سال انتظار، انتظاری جز این ندارم که فیلم را بدون سانسور تماشا کنید.

وقتی از من خواستید فیلم را آنلاین بگذارم، قطعاً به آن فکر کرده ام و اگر مانعی وجود نداشته باشد، لحظه ای درنگ نمی کنم. این اثر متعلق به شماست. شما هر روز پیشرفت فکری و اجتماعی دارید و من شرم دارم محصول فکری پنج سال گذشته ام را از شما دریغ کنم. دوستتون دارم. عبدالرضا کاهانی”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا