اخبار روز سینما

فیلم جذاب The Platform 2 ساخته می شود

فیلم پلتفرم، موفق‌ترین فیلم اسپانیایی تا به امروز، قرار است به یک فرنچایز تبدیل شود و در سال آینده فیلم The Platform 2 به روی پرده سینماها خواهد رفت. فیلمبرداری این فیلم در حال انجام است و منتظریم که در سال 2024 به تماشاگران ارائه شود.

پلتفرم 2، یک فیلم علمی تخیلی ترسناک از نتفلیکس است که به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی گالدر گاتلو-اوروتیا ساخته شده است. این فیلم توسط باسک فیلمز تولید شده و کارلوس خوارز و راکل پریا به عنوان تهیه کننده از The Platform برگشته‌اند.

فیلمبرداری پلتفرم ۲ هم اکنون در حال انجام و تاریخ پایان آن مشخص نیست. با این حال، قابلیت دارد که برای چند هفته یا چند ماه آینده ادامه داشته باشد. تا به حال جزئیاتی در مورد طرح پلتفرم ۲ اعلام نشده است.

در فصل اول، زندانیان در یک زندان عمودی با یک سلول در هر طبقه زندگی می‌کنند و دو نفر در هر سلول قرار دارند. هر روز، یک سکوی غذا برای تغذیه زندانیان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. در قسمت دوم، داستان تلاش برای شکستن ساختار The Hole و شورش علیه کسانی که آن را اداره می‌کنند، روایت خواهد شد.

Recent search terms:

  • pelatform 2تماشي فيلم
  • https://baztabonline com/blog/فیلم-جذاب-the-platform-2-ساخته-می-شود/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا