اخبار پی ام آپلوداخبار روز سینما جهان

فیلم ترکیه ای Ya Çok Seversen چه غوغایی به پا کرده!/معرفی فیلم پر طرفدار Ya Çok Seversen

Ya Çok Seversen یک درام ترکی کمدی رمانتیک محصول سال ۲۰۲۳ با بازی Kerem Bürsin و Hafsanur Sancaktutan به عنوان بازیگر اصلی است. Ya Çok Seversen به کارگردانی Ali Bilgin و Beste Sultan Kasapoğulları و نویسندگی Kübra Sülün است که اولین قسمت آن در 6 جولای 2023 با امضای Ay Yapım پخش شد.

Ya Çok Seversen

اسم اصلی Ya Çok Seversen
نام انگلیسی اگه خیلی دوست داشته باشی چی؟
ژانر. دسته کمدی رمانتیک
ستاره ها Kerem Bürsin و Hafsanur Sancaktutan
دوره پخش تلویزیونی (6 ژوئیه 2023-)
اپیزودها پخش تلویزیونی
شبکه پخش کانال D
کارگردان علی بیلگین و بهترین سلطان کاساپوگولاری
تهيه كننده ساخت و ساز ماه
فیلمنامه نویس قرقاول کوبرا

Ya Çok Seversen

آتس آرکالی ( کرم بورسین) یک بچه لوس پولدار خوش تیپ و جذاب است که پدرش را دوست ندارد زیرا فکر می کند مادرش به خاطر رابطه خارج از ازدواج پدرش مرده است و همچنین در آن زمان کودک بود و به زور به مدرسه شبانه روزی فرستاده شد و دیگر به آنجا برنگشت. او در خارج از کشور زندگی می کند و به کسی اعتماد ندارد.و یک برادر بزرگتر دارد و بعد از مرگ پدرشان برادر بزرگ آتش فکر می کند که پدرش به او تجارت می دهد و برای اجرا کردن وصیت پدرشان حضور آتش نیز لازم است و او را صدا می زنند که بیاید اما آتش که به پدرش علاقه ای ندارد. او مجبور می شود وصیت پدرش را بداند و وقتی به خانه اش باز می گردد میفهمد پدرش همسر دومی دارد که او نیز مرده است و 3 خواهر و برادر ناتنی دارد و وقتی وصیت نامه باز می شود با او آشنا می شود. فرزندان ازدواج دوم پدرش را چون بالغ نیستند سرپرستی می کند و بنابراین آتش موظف می شود از آنها مراقبت کند و همچنین شرکت به آتش سپرده می شود.از این تصمیم، برادر بزرگ آتش خوشحال نیست و آتش نیز علاقه ای به تجارت پدرش ندارد، اما وقتی نامه پدرش را دریافت می کند که در آن پدرش به وضوح می گوید که مادرش به خاطر رابطه او نمرده، بلکه به دلیل بیماری روانی و روانی او مرده است. رویای مادرش بود که در آن شرکت کار کند، بنابراین آتش نیز تصمیم پدرش را پذیرفت و تصمیم گرفت شرکت را مدیریت کند و از خواهر و برادرهای ناتنی خود مراقبت کند.

فیلم ترکیه ای Ya Çok Seversen چه غوغایی به پا کرده!/معرفی فیلم پر طرفدار Ya Çok Seversen

لیلا کوکدال ( Hafsanur Sancaktutan ) بانوی جوان زیبایی است که به صورت پاره وقت کار می کند تا مقداری پول برای زندگی خود به دست آورد و از خانواده واقعی خود اطلاعی ندارد و سعی می کند از آنها مطلع شود. او در گروهی کار می کند که به نام ازدواج دروغین از مردم خیانت می کند و پس از ازدواج با تمام پول و طلا از آنجا می رود. لیلا از کاری که انجام می دهد خوشش نمی آید اما از نظر کسب درآمد به آن ادامه می دهد.

آتس و لیلا در هتلی که متعلق به آتس است به هم می‌رسند و وقتی از خارج می‌آید آنجا می‌ماند. لیلا ازدواج جعلی داشت و وقتی شوهرش در شب اول سعی داشت با او صمیمی شود، از آنجا فرار کرد و فهمید که در اتاق قفل است، بنابراین او پایین رفت تا کلید اضافی آن اتاق را بردارد و در آسانسور با آتس ملاقات کند. و آتس مجذوب او می شود و با او معاشقه می کند و به او کمک می کند تا وارد اتاقش شود و لیلا پس از ورود به اتاقش تمام پول و طلا را از آنجا برداشته و فرار کند زیرا شوهر قلابی اش آنقدر مست بود و خوابیده بود.

فیلم ترکیه ای Ya Çok Seversen چه غوغایی به پا کرده!/معرفی فیلم پر طرفدار Ya Çok Seversen

صبح وقتی لیلا متوجه می‌شود که تنها آویز مادرش را فراموش کرده است و تصمیم می‌گیرد دوباره به هتل برود تا دوباره آن آویز را در آنجا جستجو کند، با آتس ملاقات می‌کند و از او می‌خواهد که به دنبال آویز گمشده‌اش بگردد تا هر دو جستجو نکنند. وقتی لیلا از نیت بد آتس در مورد او باخبر می شود به او سیلی می زند و از آنجا خارج می شود اما خانواده ای که او به آنها خیانت کرده است او را می بینند و برای پنهان شدن از آنها وارد ماشینی می شود که به خانه آتش می رود. خانه قدیمی آتس که 3 خواهر و برادر ناتنی او در آن زندگی می کردند و او وانمود می کند که یک پرستار بچه است که برای مراقبت از آن 3 بچه به آنجا آمده است و به آنها معرفی می شود و آتس نیز به آنجا می آید تا از 3 خواهر و برادر ناتنی اش مراقبت کند و آنجا آتس و لیلا دوباره ملاقات کرد.

Ya Çok Seversen داستان عبور آتس و لیلا از مسیرهایی است که به بخش متفاوتی از جامعه تعلق دارند و هر دو مجذوب یکدیگر می شوند و دیدن عاشق شدن آنها برای یکدیگر لذت بخش خواهد بود. و آیا آتس پدرش را خواهد بخشید و در مراقبت از شرکت پدر و خواهر و برادرهای ناتنی خود موفق خواهد شد؟ آیا لیلا از خانواده واقعی خود مطلع خواهد شد؟ آیا آتس و لیلا واقعیت یکدیگر را خواهند پذیرفت؟

کجا می توان درام ترکی Ya Çok Seversen را با زیرنویس انگلیسی تماشا کرد:

برای تماشای درام ترکی Ya Çok Seversen با زیرنویس انگلیسی در گوگل عبارت Ya Çok Seversen Episodes را با زیرنویس انگلیسی جستجو کنید و به نتیجه خواهید رسید. و می توانید آن را در یوتیوب به زبان ترکی بدون eng sub تماشا کنید.

بازیگران

Kerem Bürsin – Ates Arcali

Hafsanur Sancaktutan – Leyla Kökdal

Hatice Aslan – Füsun Arcali

Şerif Erol – İlter House

Cemre Ebüzziya

Nazmi Kırık – Yakup Civelek

Aziz Caner Inan – Hope Arcali

Mine Kilic – Meryem Yunus

Ogulcan Arman Uslu – Honor

Durukan Celikkaya – Peace

Original Akaçça – Mert

Lara Aslan – Ilgaz

Adin Bullion – Aydos

Arven Ece Yavuz – Berit

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/فیلم-ترکیه-ای-ya-cok-seversen-چه-غوغایی-به-پا-کرده-مع/

مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا