اخبار روز سینما

فیلم «بچه‌های طوفان» جایگزین «ملاقات با جادوگر» در اکران نوروزی شد! [+جزئیات]

اکران فیلم سینمایی بچه های طوفان ؛ این فیلم به کارگردانی صادق صادق دقیقی به اکران نوروزی جایگزین ملاقات با جادوگر »شد.

در حالی که سازمان سینمایی ترکیب فیلم‌های نوروزی را هفته اعلام کرد، حالا فیلم با جادوگر ملاقات کرد» از این ترکیب کنار گذاشته شده است. در ادامه مطلب با خبر حذف فیلم ملاقات با جادوگر همراه ما بمانید.

اکران فیلم سینمایی بچه های طوفان

  • فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر

روح‌الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان در خصوص فیلم‌های اکران نوروزی اشاره به باقی ماندن فیلم‌هایی چون ؛ ؛ «ملاقات ملاقات»، «چپ راست»، «بخارست» و دیگر بر روی پرده سینماها و تبدیل شدن به فیلم های کمدی کمدی فسیل »و« عروس خیابان فرشته فرشته فرشته فرشته فرشته فرشته فرشته فرشته فرشته فرشته فرشته فرشته

پس از شرایط اکران و ایجاد توازن در ژانربندی به‌روی پیش گرفته می‌شود فیلم سینمایی بچه‌های طوفان طوفان با مضمون و نوجوان، جایگزین فیلم سینمایی سینمایی ملاقات با جادوگر جادوگر جادوگر جادوگر جادوگر با جادوگر با با،

فیلم بچه های طوفان عید نوروز

«ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید ابراهیمیان تهیه‌کننده حمید اعتباریان محصول سال ۹۸ و بازیگری، چون مانی حقیقی هستی مهدوی‌فر، امیرمهدی ژوله و علیرضا خمسه در آن ایفای ایفای نقش. با حذف فیلم کمدی از ترکیب فیلم های نوروزی فیلم های طوفان با مخاطبان و نوجوانان به ترکیب فعلی اضافه شد. سهرابی در خصوص ترکیب فیلمهای عید فطر هم اکران کرد:

درخواست برای اکران فطرهای متنوع و زیاد است که در اولین اولین مورد از ویژگی های خاص چینش و ترکیب این بحث بررسی خواهد شد و تصمیم نهایی نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا