اخبار روزسبک زندگیعمومی

فال ابجد 2 شهریور 1402

علامت Abced یک علامت سنتی باستانی است. فال ابجد بر اساس حروف ابجد است. در قدیم از حروف و علائم ابجد برای ازدواج استفاده می کردند. طالع بینی Abced این روزها بسیار محبوب است.

فروردین

علامت : ب ج آ

این قصدی که دارید باعث ایجاد اضطراب و نگرانی در شما می شود. آن را به خاطر بسپار. اگر دیگران با شما موافق نیستند و خود را کنترل می کنند، ناراحت نشوید. بعدا پشیمان خواهند شد. اگر مسافری دارید و دلتان برایش تنگ شد، به سلامت برمی گردد. از عبادت خود غافل نشوید و بدانید که خداوند نگهبان و نگهبان شماست. بدان که عاقبت کارها به نفع تو خواهد بود و به هدفت خواهی رسید.

اردیبهشت 

حروف ابجد: ج ب ج

شما نشانه خوبی دارید و آرزوهایتان در این روزها برآورده می شود. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. زن قدبلند، لاغر و گندمگون دشمن توست، مواظب خودت باش. از پول و درآمد غیرقانونی خودداری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود مهربان باشید، اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید، موفق خواهد بود.

خرداد

علامت : ب آ آ

فال برای شما نشان دهنده سلامتی و تندرستی است. اگر قصد سفر دارید، اگر قصد جابجایی دارید، اگر قرار است شغل خود را تغییر دهید، مطابق آن عمل کنید، این به نفع شما خواهد بود. از دیگران غافل مباش و به کار خودت مشغول باش تا آنچه خدا صلاح می‌بیند برایت اتفاق بیفتد.

تیر

علامت : د ج ب

در روزهای آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. شما یک درخواست سوخته یا چیزی گم شده دریافت می کنید. همه چیز مطابق میل شما خواهد بود. سود یا پول زیادی به دست خواهید آورد. با دوستان خوب مشورت کن، زیرا از راهنمایی آنها بهره مند می شوی و مال حلال خوبی به دست می آوری، قدر آن را بدان و شکر خدا را به جای آور. می توانید از آن برای نیکی کردن به افرادی که شایسته آن هستند استفاده کنید تا بتوانید پاداش معنوی دریافت کنید.

مرداد

علامت : ج د ب

در حال حاضر فال خوب نیست، بهتر است نیت خود را کنار بگذارید. کسی سعی دارد شما را فریب دهد، مراقب باشید فریب نخورید. شما نمی توانید همه را دوست خود خطاب کنید، برخی افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را بپذیرید تا آسیب نبینید. اگر به فکر انجام کاری هستید، چند روز صبر کنید تا وضعیت بهبود یابد.

شهریور

علامت :  ب ب ب

شما نیت خوبی داشته اید، فال با شماست و به موفقیت، خوشبختی دست خواهید یافت. همیشه خدا را شکر کنید، اگر قصد ازدواج دارید، معامله ای انجام می دهید یا قصد شریک شدن یا سرمایه گذاری دارید، شانس با شماست تا زمانی که تلاش کنید. اگر با کسی رابطه داشته باشید، به نفع شما خواهد بود.

مهر

علامت : د ج ج

باز شدن خوبی روی کارت ایجاد می شود. به زودی به چنان موفقیت و شادی دست خواهید یافت که به شما حسادت می کنند. شما از وضعیت یکی از بستگان خود اطلاعی ندارید. به زودی از او خواهید شنید. اگر چیزی را گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. اگر شکیبا باشید و بر خدا توکل کنید به اذن خدا به هدفتان خواهید رسید.

آبان

علامت : د آ آ

آینده زیبایی در پیش رو دارید، اگر سخت تلاش کنید تا موفقیت فاصله زیادی ندارید. فکر و نیت پاک را در سر خود نگه دارید تا خداوند شما را در کارتان یاری کند و به زودی در کارتان شفافیت پیدا کنید. اگر در مورد چیزی نگران هستید، نگران نباشید. اگر چیزی را از دست دادی، برایت خوب است، خوبی در آن هست.

آذر

علامت: ج ا ج

شما به آنچه در نظر دارید می رسید، اما باید صبور باشید. یک نفر سعی می کند به شما تهمت بزند، به شما آسیب برساند، اما موفق نمی شود. این روزها شما نادان هستید و به توصیه های دیگران توجه نمی کنید. فکر میکنی چه بلایی سر کارتت میاد اگه صبر کنی درست میشه. اگر به فکر انجام کاری هستید، چند روز استراحت کنید.

دی

علامت : ب د د

بهتر است از این میل و نیت دوری کنید تا آسیبی به شما نرسد. در حال حاضر بهتر است هیچ کاری انجام ندهید زیرا وضعیت خوبی ندارید، این به زودی تغییر خواهد کرد. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت و باید به آنها توجه کنید تا مشکلاتی در زندگی شما ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه ای می کند، آن را قبول کنید.

بهمن

علامت: د ج آ

این نیتی که می کنی خوب نیست، زندگی برایت دردناک خواهد بود. خیلی وقته که گیر کردم چیکار کنم. به خدا توکل کن که این وضعیت رو درست کنه. مدت زیادی است که عاشق کسی شده اید و نمی توانید او را از ذهن خود دور کنید. مواظب باش، خدا بهتر از این را به تو می دهد. در کار خود صبور باشید. آینده شما روشن خواهد بود و از همه غم ها دور خواهید شد. اگر قصد سفر یا انجام معاملات را دارید از این سود خواهید برد.

اسفند

علامت: ج ب آ

فال خوب است و با توکل به خدا به آنچه می خواهید خواهید رسید. به خدا توکل کن تا تغییراتی در پیش رو داشته باشی تا بتونی سریعتر به هدفت برسی. به همه اعتماد نکن ممکن است برای شما ارزش چندانی نداشته باشد، اما چیزی یا خبری خواهد آمد که شما را خوشحال می کند. آینده روشنی دارید و در آستانه رسیدن به آن هستید، اما باید مراقب اعمال و رفتار خود باشید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا