اخبار روز

فوری: احتمال تعطیلی ادارات!/جزئیات

باتوجه به ادامه گرما و در نتیجه افزایش استفاده از برق، ادارات در آستانه تعطیلی قرار گرفتند. در ادامه می توانید جزئیات تعطیلی ادارات را بخوانید.

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص تعطیلی ادارات گفت: وزارت نیرو در حال حاضر درخواستی برای تعطیلی ادارات به دلیل عدم تولید برق ندارد.

مصطفی رجبی مشهدی گفت: دمای هوای تهران در روز چهارشنبه 30 تیر از 40 درجه گذشت و دمای هوا در برخی نقاط این منطقه به 43 درجه رسید.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با تاکید بر اینکه گرم ترین هفته امسال را که در یازده سال گذشته بی سابقه بوده پشت سر گذاشتیم، گفت: افزایش بی سابقه دمای هوای کشور در هفته جاری علاوه بر شکستن دمای هوای کشور. رکورد بی سابقه مصرف برق در کشور، رکورد مصرف برق تهران را نیز شکست و ظرفیت نصب شده 12700 مگاوات را به ثبت رساند که حدود 500 مگاوات بیشتر از پارسال است.

 

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران تصریح کرد: خوشبختانه شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی برای تامین برق هموطنان وجود ندارد.

وی ضمن تشکر از هموطنان گفت: از ابتدای اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق تاکنون 40 درصد از هموطنان مشمول دریافت پاداش شده اند و خوشبختانه با مشارکت بسیار خوب خود علاوه بر دریافت خوب مصرف برق. صنعت برق نیز توانسته است برق قابل اطمینان و پایداری را در گرم ترین هفته سال جاری تامین کند.

سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص تعطیلی ادارات گفت: در حال حاضر وزارت نیرو به دلیل عدم تولید برق درخواستی برای تعطیلی ادارات ندارد. شاید بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و تداوم و ماندگاری جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته های آینده این درخواست را داشته باشیم اما در حال حاضر مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد. و نیازی به بستن دفاتر نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا