اخبار روز سینما

مرگ ناگهانی و غم انگیز حسین زمان خواننده پاپ + بیوگرافی

اخبار چند ساعت اخیر نشان می‌دهد که حسین زمان خواننده پاپ ایرانی در اثر مبتلا به سرطان پیشرفته کبد در گذشت. مرگ این خواننده محبوب، در شبکه‌های اجتماعی بسیاری همانند توییتر فارسی و اینستاگرام سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

خبر غم انگیز اخیر درگذشت حسین زمان و علت مرگ این خواننده که در رسانه‌های مجازی منتشر شده است بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرده است.

 

حسین زمان خواننده پاپ ایرانی درگذشت

در حالی که شب گذشته بهمن بابازاده گزارشگر موسیقی از وخامت اوضاع خبر داد حسین زمان صبح امروز گروهی از رسانه ها به نقل از فرزندش از درگذشت این مهندس پلی تکنیک و استاد دانشگاه خبر دادند که سال ها پیش موسیقی را به مهندسی و فعالیت های سیاسی خود برگزید و به شهرت رسید.

حسین زمان متولد 1338 بود، قبل از انقلاب دانشجوی مدرسه خوارزمی و دانشگاه صنعتی اصفهان بود که به دلیل فعالیت های انقلابی توسط ساواک دستگیر شد. پس از آن این مهندس مخابرات به آمریکا رفت و تحصیلات خود را ادامه داد. پس از انقلاب به کشور بازگشت و به جبهه رفت.

عکسی از حسین زمان را در زیر مشاهده می کنید:

حسین زمان

حسین زمان و علت مرگش

حسین زمان  از سال ۱۳۷۸ رسما  موسیقی را شروع کرد و به دلیل فعالیت های سیاسی اصلاح طلبانه به عنوان سیاسی ترین خواننده پاپ به شهرت رسید. وی پس از 17 ممنوعیت از فعالیت های هنری در سال 1397، دو کنسرت در برج میلاد داشت. او شب گذشته پس از مدت ها مبارزه با سرطان درگذشت.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا