اخبار روز سینما

فوری: دختر چارلی چاپلین درگذشت! +[بیوگرافی و علت فوت]

دختر چارلی چاپلین درگذشت ; جوزفین چاپلین بازیگر آمریکایی و دختر کمدین مشهور چارلی چاپلین در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

جوزفین چاپلین بازیگر و دختر چارلی چاپلین در سن ۷۴ سالگی درگذشت. «ژوزفین چاپلین» صاحب سه پسر به نام‌های «چارلی»، «آرتور» و «ژولین رون» شد و در سن ۷۴ سالگی در پاریس درگذشت. برای اخبار به ادامه مطلب بروید دختر چارلی چاپلین درگذشت با ما بمان.

دختر چارلی چاپلین درگذشت

  • مرگ ژوزفین چاپلین

به گزارش منابع خبری:

ژوزفین چاپلین همچنین در طول زندگی خود در تعدادی از فیلم های غیرانگلیسی زبان بازی کرد، از جمله فیلم برنده جایزه «قصه های کانتربری» ساخته پیر پائولو پازولینی و «بوی حیوانات وحشی» محصول 1972.

به گفته خانواده او، ژوزفین چاپلین، ششمین فرزند از یازده فرزند چارلی چاپلین، در 13 جولای در پاریس درگذشت. در همان سال، ژوزفین چاپلین در مقابل لارنس هاروی در درام Escape to the Sun که درباره گروهی از مردم تلاش می‌کنند تا از اتحاد جماهیر شوروی فرار کنند، بازی کرد.

دختر چارلی چاپلین درگذشت

مرگ دختر چارلی چاپلین

چارلی چاپلین کمدین مشهور در 28 مارس 1949 در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، سومین فرزند از هشت فرزند چارلی چاپلین و اونا اونیل متولد شد. او فعالیت بازیگری خود را در جوانی در فیلم پدرش به نام «چراغ های صحنه» در سال ۱۹۵۲ آغاز کرد. ژوزفین چاپلین سه پسر به نام های چارلی، آرتور و جولیان رونی داشت.

در سال 1952، او اولین حضور خود را در فیلم Limelight به نویسندگی، کارگردانی و بازی پدرش در صحنه آغازین فیلم در کنار خواهر و برادرش جرالدین و مایکل انجام داد و همچنین در سال 1967 در فیلم کنتس هنگ کنگ پدرش بازی کرد. در سال 1972 او در نقش می در داستان های کانتربری اثر پیر پائولو پازولینی ظاهر شد.

به خواندن ادامه دهید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا