اخبار روز

فوری: ثبت نام وام فوری میلیون دلاری برای وام گیرندگان آغاز شد

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می کنیم

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: روز چهارشنبه 400 میلیون تومان برای ساخت مسکن روستایی به کمیسیون مسکن و ساختمان دولت ارائه می شود.

مجید جودی گفت: پیشنهاد 400 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با سود 5 درصد با عنایت وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه به کمیسیون مسکن و ساختمان هیات اجرایی ارائه می شود. نظر مثبتی در این مورد انجام داده است، احتمالا تایید خواهد شد. .

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن، تسهیلات 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال جاری پیش بینی شده است و متقاضیان می توانند ظرف 10 تا 15 روز آن را دریافت کنند.

وی می گوید: در صورت تصویب تسهیلات 400 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی متقاضیان و روستاییان می توانند مابه التفاوت را دریافت کنند.

جودی تصریح کرد: این تسهیلات مانند گذشته با سود 5 درصد است و بازپرداخت آن بلندمدت است، بنابراین روستاییان منتظر این تسهیلات 400 تومانی نباشند بلکه واحدهای خود را ارتقا و نوسازی کنند و مابقی و مابه التفاوت را بگیرند. .

شرایط وام فوری 200 میلیونی با سود 12 درصد

بالغ بر 43 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک کشاورزی در قالب «کارت شیلات» برای تامین منابع اولیه آبزی پروران پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان زاده مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شیلات کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای طرح عمومی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، طرح صادر شد.» کارت صید برای متقاضیان تأمین سرمایه در گردش برای تأمین نهاده های اساسی مانند بچه ماهی و خوراک آبزیان با سقف 200 میلیون تومان با سود 12 درصد صادر شد.

رجبعلی قربان زاده افزود: از مجموع تولیدکنندگان آب که برای دریافت پروانه صید در سامانه سیتا ثبت نام کردند، هزار و 694 متقاضی با مبلغ 221 میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شدند که از این تعداد 319 مورد اعتباری بالغ بر 43 میلیارد تومان دریافت کردند. از بانک کشاورزی

وی تایید کرد: هم اکنون در استان های مازندران حدود 14 میلیارد تومان، خراسان رضوی 3.5 میلیارد تومان، استان اصفهان 2.8 میلیارد تومان و لرستان بیش از یک میلیارد تومان به تولیدکنندگان آب در قالب کارت صیادی، تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت می شود.

وام فوری بالای 300 میلیون تومان با شرایط مساعد

گروهی از مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام از این گروه با راه اندازی یک حساب میانگین مناسب هستند، می توانند از «مهر “دائمی” این مجموعه را خواهد داشت.

به گزارش راه، مشتریان بانک کشاورزی که خواهان دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حساب میانگین با سررسید سه تا هشت ماهه ایجاد کنند. لازم به ذکر است مشتریان باید مبلغ 100000 تومان در سپرده خود نگه دارند. ضمانت اصلی اخذ این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی است. سود حاصل از این سیستم به ضریب برابری سیستم بستگی دارد و 10، 12 یا 14 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 26 میلیون و 936 هزار و 135 تومان است. سود کل تسهیلات 23 میلیون و 333 هزار و 623 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 323 میلیون و 308 هزار و 624 تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی یکی از بانک های تخصصی کشور است که در سال 1312 برای حمایت از بخش کشاورزی و زیرمجموعه های مربوطه شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر این مجموعه با 1817 شعبه و 50 شعبه ارزی انواع خدمات مجاز بانکی و پولی را به مشتریان واجد شرایط ارائه می کند.

اخیراً بانک کشاورزی وارد نودمین سال فعالیت خود شده است و همچنان برای تقویت پایه بازار محصولات کشاورزی و بهبود زنجیره ارزش محصولات غذایی به فعالیت خود ادامه می دهد. به گفته نمایندگان این بانک، انگیزه اصلی سیاستگذاران، مدیران و کارکنان این بانک تقویت قدرت حمایتی بانک از طریق توسعه، نوآوری، بهبود و تکمیل سبد خدمات بانکی بوده است.

وام فوری ارزان بالای 150 میلیون برای این افراد

مسئول توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی گفت: با مصوبه بانک مرکزی، تسهیلات اعتباری شرکت های خصوصی در سال جاری با افزایش 33 درصدی به 4 میلیارد تومان می رسد.

محمود کریمی بیرانوند در ارتباط زنده با شبکه خبری سیما گفت: وام تسهیلات مشاغل خانگی که سال گذشته بالغ بر سه میلیارد تومان بود، با رایزنی وزارت تعاون، کار و اجتماعی در سال جاری تمدید می شود. بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با تایید بانک مرکزی این وام ها 33 درصد افزایش یافته و هم اکنون به 4 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: مشاغل خانگی اجباری بوده و با نرخ 4 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.

به گفته کمیسر توسعه اشتغال وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی، سقف موسسات انفرادی برای مشاغل خانگی 150 میلیون تومان و برای مشاغل حمایتی تا 1.5 میلیارد تومان است.

تسهیلات تخصیص مشاغل خانگی در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی و عمدتاً روستایی با نرخ های 4، 6 و 10 درصد و تا سقف 150 میلیون تومان پرداخت می شود.

صندوق های پیشرفت و عدالت نیز امسال با حداقل یک میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های استان در استان ها ایجاد می شود./فارس

شرایط اخذ وام فوری با چک بانکی آتی ۱۴۰۲

طرح تسهیلات بهاره مشتریان اعتباری بانک آینده است. بنابراین لازمه دریافت وام با چک تا ۱۴۰۲ این است که ابتدا باید در بانک آینده حساب وام افتتاح کنید. زیرا شما به یک حساب کاربری متوسط ​​3 تا 4 ماهه نیاز دارید.

دوره بازپرداخت وام فوری با چک بانکی آینده

برای افراد با میانگین مدت حساب 3 ماهه تا 150 درصد مبلغ وام و برای افراد با میانگین مدت حساب 4 ماهه 200 درصد مبلغ وام پرداخت می شود. سقف تسهیلات 300 میلیون تومان سود 18 درصد و بازپرداخت 24 ماهه است.

ضامن وام اضطراری 300 میلیونی بانک آینده

با رتبه اعتباری A در اعتبار سنجی بانکی، پرداخت این تسهیلات بدون ضامن و با چک صیادی انجام می شود اما سایر افراد نیازمند ضامن رسمی هستند.

همانطور که گفتم نرخ سود وام بدون ضامن 18 درصد است. یعنی برای وام 300 میلیونی باید در 24 ماه در مجموع 59453534 تومان سود پرداخت کنید. مبلغ وام بازپرداخت شما در واقع 359,553,534 تومان است.

اقساط وام فوری بدون ضامن 1402 بانک آینده

قسط وام بانک آتی در طرح مذکور با سقف 300 میلیون در ماه 14 میلیون و 977 هزار و 231 تومان است.

مشتریان بانک ملت که دارای سپرده کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این مجموعه بوده و دارای حساب متوسط ​​با مدت زمان یک تا دوازده ماهه هستند، در طرح شایان امکان دریافت وام 500 میلیون تومانی را دارند. .

بر اساس دسته بندی، مشتریان بانک ملت که واجد شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی از این مجموعه هستند، باید حداقل 10 میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود نگهداری کنند. تضمین اصلی کسب این فرصت اعتبار کار است. البته متقاضیان باید حامی رسمی داشته باشند. مدت بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه است. نرخ سود این وام نیز بسته به ضریب برابری و مدت تسهیلات متفاوت است اما حداکثر 18 درصد است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا