اخبار روز سینما

استفاده از ظروف مسی برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش! / خاصیت شگفت انگیز مس در میکروب زدایی!

استفاده از ظروف مسی نه تنها در طبخ غذا مفید است بلکه استفاده از آن برای نوشیدن آب هم بسیار مفید است و باعث می شود نیاز بدن به مس تامین شود. در ادامه به فواید نوشیدن آب در ظروف مسی می پردازیم.

وقتی آب یک شبه یا به مدت 8 ساعت در ظرف مسی باقی می ماند، مقدار بسیار کمی از یون مس در آب حل می شود. این امر باعث از بین رفتن بسیاری از انواع میکروب ها، کپک ها و قارچ ها می شود.

فواید نوشیدن آب از ظروف مسی به روش قدیمی

به گزارش پی ام آپ، مس خواص ضد میکروبی زیادی دارد و می تواند باکتری های مضر برای سلامت انسان را از بین ببرد. به همین دلیل، در بسیاری از نقاط جهان، تجهیزات اتاق های بیماران و قسمت های جراحی از آلیاژ مس ساخته می شود. بنابراین، استفاده از ظرف مسی برای نوشیدن آب اشکالی ندارد، زیرا وقتی آب در یک شب یا به مدت 8 ساعت در ظرف مسی نگهداری شود، مقدار بسیار کمی یون مس در آب حل می شود.

فواید نوشیدن آب از ظروف مسی به روش قدیمی

این فرآیند اثر الیگودینامیک نامیده می شود و می تواند بسیاری از انواع میکروب ها، کپک ها و قارچ ها را از بین ببرد. توجه به این نکته مهم است، ظرفی بخرید که از مس خالص ساخته شده باشد. سپس آن را کاملا بشویید و با آب پر کنید و در ظرف را بپوشانید. اجازه دهید آب حداقل 6 ساعت و حداکثر 8 ساعت بماند و سپس برای نتایج زیر آن را بنوشید:

۱) از بیماری‌هایی که ناقل آن آب است، پیشگیری می‌کند.

۲) به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می‌کند.

۳) به کاهش وزن کمک می‌کند.

۴) برای سلامت قلب مفید است.

۵) سطح هموگلوبین را حفظ می‌کند.

۶) عملکرد غدد تیروئید را تنظیم می‌کند و… اما نکات زیر را هم مورد توجه قرار دهید:

فواید نوشیدن آب از ظروف مسی به روش قدیمی

نوشیدن آب ذخیره شده در ظرف مسی یک بار در اوایل صبح و بار دیگر در شب برای تامین مقدار مس مورد نیاز بدن کافی است. هر از چند گاهی مثلا بعد از 3 ماه نوشیدن آب از ظرف مسی را به مدت یک ماه قطع کنید. این به بدن زمان می دهد تا مس اضافی انباشته شده در بدن را از بین ببرد. بدن مکانیسم خاص خود را برای از بین بردن مواد اضافی دارد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا