اخبار روز سینما

فصل جدید جگ کاری سریالی که همه در فیلمو منتظرش هستند

پایگاه خبری تحلیلی پی ام آپ (pmup.ir):

تا پخش فصل دوم کم مونده. یک سری زخم این فیلم که بازگشت نام دارد به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته می شود و بازیگران سرشناسی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الناز ملک، مهران غفوریان، هانیه طوسلی، عباس جمشیدی فر بازی های قابل توجهی دارند. ، و غیره. وجود ندارد کاری 2 جمعه 17 زخمی شد شهریور ماه ساعت 8 صبح در سایت فیلمو در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

در شرح ماجرای ژور کاری 2 آمده است: «در غیاب مالک، اینک مدعیان تاج و تخت او یکی یکی می رسند و این آغاز هرج و مرج دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می رسد!» به دلیل حفظ جذابیت ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی شود، اما اگر بخواهیم کمی بر اساس پایان فصل اول تصور کنیم و فصل دوم را در ذهن خود طراحی کنیم، باید به امید زنده ماندن مالک از چاقوها، غرش ها و انتقام گیری های او علیه مافیایی که پسرانش، خان عمو، برای ما آماده کرده بودند.

بازیگران فصل دوم سریال ذوب کاری را معرفی می کنیم.

طبیعی است که برخی از بازیگران فصل اول سریال «ذوب کاری» در فصل دوم نیز حضور دارند. همانطور که بازیگران سریال ذوب کاری منتشر کرده اند، هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال حضور دارند. که در فصل دوم نیز حضور دارند، علاوه بر این بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به جمع بازیگران اضافه شده اند. گفته می شود چند چهره جدید بازیگری برای اولین بار در سریال «کاری زخمی ۲؛ بازگشت» به سینماهای خانگی و سینما معرفی می شود.

عوامل کار زخم های سریالی.

کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

کارگردان: هادی بهروز

آهنگساز: حبیب خزایی فر

فیلمنامه نویس: محمدحسین مهدویان

ناشر: سجاد پهلوان زاده

محسن چاوشی خواننده ژوگ کاری

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال ذهاب کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان شد. در فصل اول این سریال از هیچ خواننده یا آهنگ ثابتی برای این سریال استفاده نشده بود و تنها در قسمت های پایانی آهنگ ژوگ کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما حالا به محسن چاوشی این شانس داده شده که برای سریال محبوب و پرمخاطب تلویزیون بخواند.

به گفته خبرنگاران حوزه موسیقی، بخشی از دستمزد محسن چاوشی برای سریال ذوب کاری 2 صرف جمع آوری غذا برای موسسه خیریه «جمیت حیدر» می شود.

فصل جدید جگ کاری سریالی که همه در فیلمو منتظرش هستند

نگاهی به شخصیت های فصل اول سریال زخم کاری

مالک جواد عزتی

داستان حول محور شخصیت مالک مالکی می چرخد. جوانی پر زرق و برق که حرص و طمع او در پایان فصل برایش شغلی ایجاد کرد و خانواده اش را در خطر نابودی قرار داد. مالک در پایان فصل در اقدامی عجیب توسط معشوق سابقش (منصوره) با چاقو مجروح شد و حال سوال اینجاست که آیا در فصل دوم با مجروح شدن بدنش، فرصتی دوباره برای گیج کردن بینندگان خواهد داشت. نسخه خانواده رضا آبادی؟ آیا دوباره با مالک مالک که این بار تا مرز مرگ آمده و رفته ملاقات خواهیم کرد؟

سمیرا رعنا زادیور

سریال ژوگ کاری در داستان خود یک زن مهلک و فتنه گر را دید که توانست تمام خانواده ریزآبادی را به سرزمین سیاه برساند. سمیرا معروف و ترسناک همسر ملک البته در پایان فصل اول به دلیل جنون و جنون که او را به خاطر دست داشتن در قتل چند تن از همراهان ملک به خصوص حاج عمو گرفت و حالا باید دید. چقدر او در فصل دوم وارد داستان می شود. .

منصوره ریزآبادی هانیه توسلی

منصوره دختر یکی از اعضای خانواده ریزآبادی که پس از مرگ پدرش به دلیل عشق به مالک به ایران آمد و امور شرکت را به عهده گرفت. در پایان فصل اول وقتی متوجه خیانت مالیک به خود و خانواده اش می شود. ، او را با چاقو زخمی می کند تا انتقام بگیرد. آنچه را که برای او اتفاق افتاده است. منصوره یکی از عوامل اصلی داستان زخم اول بود، اما آیا در فصل دوم حضور دارد؟ همه چیز به زودی مشخص خواهد شد…

ناصر ریزآبادی سعید چنگیزیان

پسر خانواده ریزآبادی که پدرش به دلیل بی اعتمادی هرگز او را جدی نگرفت و پس از مرگ دخترش دشمن اصلی مالک محسوب می شود و حتی در ماجرای چاقو زدن منصور به مالک حضور داشت. ناصر در فصل دوم با چهره و قدرتی جدید ظاهر می شود و قرار است تمام محاسبات ذهنی مردم را نسبت به خودش تغییر دهد. آیا ناصر از میان این همه ناکامی و ضعف موفق بیرون خواهد آمد؟

فصل جدید جگ کاری سریالی که همه در فیلمو منتظرش هستند

در پایان

فصل اول سریال «قب کاری» یکی از آن سریال هایی بود که در هر قسمت بیننده را روی صفحه میخکوب می کرد. فصل اول این سریال واکنش‌های مثبت زیادی را برانگیخت که باعث شد محمدحسین مهدویان تسلیم نشود و به فکر تولید فصل دوم سریال زاغم کاری تخت با عنوان «زغم کاری: بازگشت» بیفتد. اکنون می توانید جمعه هفدهم شهریور فصل دوم این سریال جذاب را ساعت 8 صبح تماشا کنید و از تماشای یک درام و معمایی جدید لذت ببرید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا