اخبار خودرواخبار روز

فروش فوق العاده خودرو، خارج از سامانه یکپارچه از اول مهر 1402

به گزارش پی ام آپ، بهمن موتور قصد دارد به اولین فروش فوق العاده خارج از سیستم یکپارچه دست یابد. طبق گزارش ها، این خودروساز خصوصی پنج محصول خود شامل دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم تایپ 1، فیدلیتی پرایم تیپ 2 و ریسپکت پرایم را در دسترس مشتریان قرار خواهد داد.

این طرح فروش از ابتدا مهر تا 9 مهر امسال جشن گرفته می شود.

 بهمن موتوری ها  اعلام کردند که دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ را به ترتیب با قیمت های یک میلیارد و 250 میلیون تومان و یک میلیارد و 424 میلیون تومان به مشتریان عرضه می کنند. این طرح فروش فوق العاده شامل فیدلیتی پنج نفره با قیمتی در حدود یک میلیارد و 123 میلیون تومان است.

اگر مشتریان بخواهند مدل Fidelity دیگر یعنی مدل هفت نفره این SUV را خریداری کنند، باید حدود 1.149 میلیون تومان بپردازند. بهمن موتور را واریز کنید. Respect Prime با قیمت 974 میلیون تومان ارزان ترین خودرو در این طرح فروش فوق العاده است.

بهمن موتور در خصوص فینیش محصولات ارائه شده در این طرح فروش اعلام کرده است که دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ با فینیش های موجود عرضه خواهند شد. اما به متقاضیان Fidelity پنج نفره و Fidelity هفت نفره به همراه Respect Prime با تریم مشکی داده می شود.

رنگ خودروهای عرضه شده در این فروش فوق العاده نیز از بهمن موتور مشخص نشده است. این خودروساز تنها توضیح داده است که رنگ ها بر اساس موجودی و اولویت ثبت نام متقاضیان تعیین خواهد شد.

این طرح فروش فوق العاده بدون سود انصراف انجام می شود. اما اگر خودروساز تحویل محصولات فروخته شده را به تاخیر بیاندازد، سه درصد سود ماهانه (سالانه 36 درصد) به خریداران پرداخت خواهد کرد. مدیران بهمن موتور تعهد داده اند که خودروهای فروخته شده را تا هفته سوم آذر 1402 به خریداران تحویل دهند. مدل خودروهای حاضر در این طرح فروش فوق العاده 1402 خواهد بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا