اخبار روز سینما

فرهاد مجیدی عاشق این زن شمالی شد/ اعتراف آقای فوتبالیست! + عکس

فرهاد مجیدی عاشق این زن شمالی شد/ اعتراف آقای فوتبالیست! + عکسفرهاد مجیدی با انتشار عکسی در اینستاگرام در کنار مادرش نوشت: تمام زندگی من. اصالتاً خانواده فرهاد مجیدی مازندرانی و قائم شهری است اما وی در تهران به دنیا آمده و دارای دو خواهر و یک برادر به نام فرزاد مجیدی است که از فوتبالیست های سرشناس نیز بود.

فرهاد مجیدی عاشق این زن شمالی است

فرهاد مجیدی عاشق این زن شمالی شد/ اعتراف آقای فوتبالیست! + عکس

ازدواج اول و دوم فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در سیزدهم به دنیا آمد خرداد 1355 در تهران، بازیکن سابق فوتبال است. فرهاد مجیدی در اولین تجربه ازدواج خود با خانم فرناز مومنی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر به نام تیام و یک پسر به نام امیر بردیا است که هر دو پس از مدتی به طلاق ختم شد. شماره 7 محبوب استقلالی حایی پس از پیوستن به تیم الغرافه قطر در سال 2010 در سن 35 سالگی برای دومین بار ازدواج کرد.

علایق جالب فرهاد مجیدی

او عاشق سینما و رفتن به سینما است. هنرمندان مورد علاقه او امین حیایی و بهرام رادان هستند. او موسیقی سبک و آرامش بخش را دوست دارد. او مانند هر فرد دیگری از دروغ متنفر است، اما فردی صبور است. اینتر و میلان به باشگاه های خارجی علاقه مند هستند. خواننده مورد علاقه اش شادمهر است.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/فرهاد-مجیدی-عاشق-این-زن-شمالی-شد-اعتراف/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا