اخبار روز

فرصت یک سیستم یکپارچه برای متقاضیان مرحله دوم که خودرو خریداری نکرده اند


به گزارش پی ام آپ، مهدی تقدی اظهار داشت: 97 درصد از افرادی که برای فاز دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کردند، طبق برنامه زمان بندی و برنامه تولید اتباع خودروسازان خودرو دریافت کردند و بر اساس شیفت تعیین شده، متقاضیان در پایان سال 1403 خودرو دریافت خواهند کرد.

* سامانه یکپارچه برای متقاضیان مرحله دوم که خودرو خریداری نکرده اند باز است

مدیر سامانه یکپارچه تامین خودرو افزود: با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و همچنین محصولات جدید در شهریور ماه برای 3 درصد باقیمانده (متقاضیان مرحله دوم) که خودرو تعیین نشده است، با حفظ اولویت، قادر خواهید بود. برای انتخاب یک ماشین جدید .

وی تصریح کرد: در واقع در شهریورماه سامانه جامع عرضه خودرو برای 3 درصدی که در دور دوم عرضه یکپارچه خودرو دریافت نکردند افتتاح می شود و در قالب طرحی به نام «طرح جایگزین» متقاضیان. کسانی که در دور دوم ماشین نگرفتند می توانند ماشین بگیرند. خودتان را در سیستم انتخاب کنید و در صف تحویل خودرو باشید.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو بیان کرد: از آنجایی که این متقاضیان 3 درصد باقی مانده در نوبت دوم هستند که قبلاً مراحل ثبت نام نوبت دوم را طی کرده و مبلغ 100 میلیون تومان را نزد بانک قفل کرده اند. فرصت انتخاب خودرو در “طرح جایگزین” به آنها فرصتی دوباره برای انتخاب خودرو می دهد و دیگر نیازی به قفل کردن پول در بانک ندارند.

معظم له تصریح کردند: علاوه بر این به تمامی متقاضیان خودرو طرح جوانان جمعیت و طرح خودروی فرسوده 1402 خودرو اختصاص یافته است و در خصوص متقاضیان طرح خودروهای فرسوده نتیجه پالایش مشخص و اعلام خواهد شد. سیستم این هفته

وی گفت: برخی خودروها مانند Quick S و X22ProIE تمامی سفارشات متقاضیان را پر کردند و برخی از محصولاتی که تقاضای بالایی داشتند مانند شاهین و FMC-SX5 به 1403 موکول شدند.

* دور سوم عرضه جامع خودرو برگزار می شود

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو درباره زمان برگزاری دور سوم عرضه یکپارچه خودرو گفت: هنوز زمان بندی مشخص نشده است، فعلا خودروسازان باید برنامه تولید خود را اعلام کنند و پس از بررسی های لازم، زمان دور سوم مناقصه یکپارچه خودرو نیز اعلام خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا