اخبار روز سینما

خبر خوش برای سینما دوستان! /دور جدید اکران سینماها آغاز می شود!

از فردا، در تاریخ ۱۸ مردادماه، سری جدیدی از نمایش فیلم‌ها در سینماها شروع خواهد شد و آثار جدید فیلمسازان معروف مانند کمال تبریزی و بقیه بازیگران نیز به نمایش در خواهند آمد.

از فردا 6 فیلم جدید وارد سینماها می شود و گیشه ای که این ماه ها با کمدی رونق گرفته است، شاهد آثار جدیدی از کارگردانانی چون کمال تبریزی و بازیگران مختلف خواهد بود.

به گزارش پی ام آپ، از فردا 18 مردادماه دور جدید مسابقات آغاز می شود نمایش فیلم ها از سینما شروع می شود و جدیدترین آثار سینماگرانی چون کمال تبریزی و نوید محمودی به اکران می رسد.

در این میان دو اثر از سینمای کودک و نوجوان نیز برای پرکردن خلأهای فیلم های دوستدار کودک در روزهای تابستان به نمایش در می آید.

یکی از اون فیلما “نارگیل 2” داود اطیابی کارگردانی و ابراهیم عامریان تهیه کنندگی را بر عهده دارند.

این فیلم دنباله‌ای بر «نارگیل» است که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سال 1399 به نمایش درآمد. امیریان این روزها پرفروش ترین فیلم سینمای ایران یعنی «فسیل» را روی اکران دارد.

بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا استادی، سحر قریشی، شقایق دهقان، نصرالله رادش و غلامحسین لطفی بازیگران این فیلم هستند. چند بازیگر این فیلم سال هاست که در سینماها دیده نمی شوند، از جمله رادش که آخرین بار بیش از یک دهه پیش در فیلم «خنده در باران» داریوش فرهنگ بازی کرد. آخرین فیلم غلامحسین لطفی نارگیل در سال 1398 و قبل از آن فیلم خفه گی فریدون جیرانی بود.

خبر خوش برای سینما دوستان! /دور جدید اکران سینماها آغاز می شود!

یک فیلم جدید دیگر در سینماها “دست انداز” جدیدترین اثر کمال تبریزی به تهیه کنندگی محمد آفریده در سال 1398ساخته شده است.

این فیلم که نماینده اثر دیگری در کارنامه تبریزی است، یک کمدی فانتزی است که رضا کیانیان، حبیب رضایی، هدی زین العابدین، رویا نونهالی و همایون ارشادی در آن به ایفای نقش پرداخته اند و همچنین امید نعمتی (خواننده) را برای اولین بار در یک فیلم سینمایی به عنوان بازیگر بازی کرده است. در این فیلم یک فیلمبردار جلوی دوربین می ایستد.

“بی مادر” این فیلم جدید به کارگردانی مرتضی فاطمی و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی با شعار  «بی‌گناهی کم گناهی نیست»  از فردا اکران می شود.

در این فیلم بازیگرانی چون امیر آقایی، پردیس پورعابدینی، پژمان جمشیدی و میترا حجار به ایفای نقش پرداخته اند و داستان زندگی آرام زوجی را روایت می کند که با دوراهی و مخاطرات اخلاقی مواجه شده اند.

فیلم دیگری که چهارشنبه اکران می شود. “آخرین تولد” به کارگردانی و فیلمنامه نوید محمودی که دو سال پیش با نام «سقوط کابل» پروانه ساخت دریافت کرد.

الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی بازیگران این فیلم هستند و داستانی درباره عشق ثریا و فهیم است. عشقی که تحت الشعاع جنگ قرار گرفته است.

فیلم “ستون 14” این فیلم به تهیه کنندگی امیرحسین همتی و تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان یکی دیگر از فیلم های جدید گروه سنی بالای 15 سال است.

میترا حجار و روزبه حصاری از جمله بازیگران این فیلم هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: ساناز و یاشار زمانی که می ترسند بازی می کنند. این بار با جان جلال…

دومین فیلم کودک و نوجوان فردا اکران می شود. «در میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی و تهیه کنندگی محمد احمدی ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ابراهیم و ایلما خواهر و برادری چوپان هستند که در غیاب پدر و مادر گوسفندان را به چرای دشت می برند، اما در این بین مشکلاتی برای آنها پیش می آید.

اسماعیل مرادی، مریم آل‌احمد، حمیدرضا غیبی و آندیا یحیی‌پور بازیگران این فیلم هستند که در آخرین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان برنده جایزه ویژه هیئت داوران و پروانه زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد شدند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا