اخبار ورزشی

برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد با تعویق انجام می شود!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، فدراسیون بولینگ، بولس و بیلیارد به دلیل تعدد رویدادها و برنامه هایی که این روزها با آن مواجه است، درخواست به تعویق انداختن انتخابات کرد. قرار بود انتخابات فدراسیون 3 تیرماه برگزار شود و از ابتدای این هفته یعنی 27 خردادماه، فدراسیون بولینگ و بیلیارد میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است که به طور همزمان در سه بخش برگزار می شود و تا 4 تیرماه ادامه دارد. .

ضمناً به موازات این رقابت ها، نشست اعضای هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز برگزار می شود. برای این منظور، «مبارک الخیارین» رئیس فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر همراه با «موسی النعیمی» رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا نیز همزمان با مسابقات به تهران سفر کرده‌اند.

علاوه بر این حمایت های همزمان، در روزهای اول تیرماه، اولین کنفرانس بین المللی علوم و رشته های بیلیارد زیر نظر فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار می شود. علاوه بر این، تحقق کلاس داوری بین المللی از دیگر برنامه هایی است که این روزها ترافیک فعالیت های فدراسیون ها را سنگین کرده است.

به گزارش پی ام آپ، با همین هدف و برای برگزاری منظم تر مجمع انتخاباتی، فدراسیون بولینگ و بیلیارد خواستار لغو انتخابات 3 تیرماه و به تعویق انداختن آن به تاریخ دیگری شد که با موافقت وزارت ورزش و جوانان خانه هم همراه بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا