اخبار روز

فاکتور الکترونیکی بارگذاری شد


به گفته پی ام آپ، طرح ملی الکترونیک کالابرگ (افزایش 20 درصدی اعتبار یارانه ای) از امروز دوشنبه 8 خردادماه برای تمامی خانوارهای دهک اول، دوم و سوم اجرا شد. بر این اساس طرح کالاهای الکترونیکی از امروز شامل دهک اول تا سوم معادل 25 میلیون نفر جمعیت است. این در حالی است که قبلاً شامل خانوارهای تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) و بهزیستی می شد.

علیرضا عسگری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک برنامه خبری گفت: کالای 400 هزار تومانی به هر نفر در 3 دهک اول تحویل می شود. خرج کردن آن اختیاری است و افراد می توانند پس از بارگیری این کالا 11 کالای اساسی را خریداری کنند که امشب خواهد بود.

حامد کرمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز درباره جزئیات این خرید گفت: مردم می توانند کالاهای اساسی را تا سقف 400 هزار تومان (11 قلم کالا) خریداری کنند و یا پس از خرید 320 هزار، مابقی پول را به صورت نقد برداشت کنند. تومان انجام دهد

لازم به ذکر است کاتالوگ الکترونیکی شامل برنج، روغن، شکر، شکر، حبوبات، مرغ، گوشت قرمز منجمد، شیر، پنیر، ماست، ماکارونی و گوشت مرغ می باشد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا