اخبار روز سینما

میزان عصبانیت متولدین ماه‌های مختلف! / طالع بینی بر اساس ماه تولد!

طالعبینی بر اساس به دنیا آمدن در ماه‌های مختلف سال از ذیر باز مورد توجه افراد بوده است. همیشه این اعتقاد وجود دارد که افراد بر اساس ماه تولدشان ویژگی‌های منحصر به فردی از خود نشان می‌دهند. در ادامه قصد داریم تا میزان عصبانین متولدین ماه‌های مختلف را بررسی کنیم.

طالع بینی یک پیش بینی یا بهتر است بگوییم پیش بینی آینده بر اساس حرکت ستارگان و موقعیت ماه و خورشید است. طالع بینی یا اخترگویی که قدمتی هزاران ساله دارد، علم خواندن ستارگان و بررسی جهان هستی است که البته از نظر علمی تایید نشده و به گفته بسیاری خرافه است. در طالع بینی ویژگی های شخصیتی و اخلاقی هر فرد مشخص می شود.

فروردین

فروردین ماهی ها یکی از عصبانی ترین ماه های تولد هستند. آنها به دنبال جنگ و ستیز هستند. گاهی ممکن است با رفتار خشونت آمیز خود شما را شوکه کنند. شما نمی توانید این افراد را صبور بنامید.

آنها خیلی راحت عصبانی می شوند و آرام کردن آنها زمان می برد. آنها ناگهان مانند یک بمب منفجر می شوند و شما باید از آنها فرار کنید، اگر با آنها باشید احتمالا شما را بی نصیب نخواهند گذاشت. به همین دلیل  بهتر است که اگر کنار یک فروردین ماهی بودید و او عصبانی شد، از او دوری کنید.

مرداد

مرداد ماهی ها همیشه دوست دارند پادشاه باشند و حکومت کنند و وقتی عصبانی می شوند مانند پادشاهان رفتار می کنند و به هم می ریزند و همه از آنها می ترسند. بدون شک آنها افراد عصبی به حساب می آیند. وقتی عصبانی می شوند، جیغ می زنند، اعتماد به نفسشان بیشتر می شود و می خواهند همه چیز را از بین ببرند.

البته از الفاظ زشت استفاده نمی کنند، اما با فریاد همه را متوجه عصبانیت خود می کنند. زمان مرداد ماهی عصبانی می شود، شما نمی توانید نزدیک شوید. شما فقط باید همه چیز را صادقانه بگویید و برای آن داستان درست نکنید.

خرداد

خرداد ماهی ها عموماً افراد جذابی هستند، اما وقتی عصبانی هستند بهتر است در کنار آنها نباشید. چون یکی از خشمگین ترین ماه های سال به حساب می آیند و زود عصبانی می شوند، نمی توانند عصبانیت درون خود را کنترل کنند و می خواهند آن را با کلمات متفاوت و سریع بیان کنند.

آنها تا حدودی غیرقابل پیش بینی عمل می کنند و نمی توان از خشونت آنها جلوگیری کرد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود، خیلی سریع عصبانی می شوند و فریاد می زنند.

آبان

آبان ماهی ها معمولا آرام و صبور هستند، اما اگر آنها را عصبانی کنید، قطعا شما را شگفت زده خواهند کرد. آنها معمولا دیر عصبانی می شوند، اما عصبانیت آنها بسیار شدید است، به همین دلیل به آنها افراد عصبانی می گوییم. آنها حتی می توانند به اطرافیان خود آسیب برسانند و بهتر است از آنها دوری کنید.

وقتی عصبانی می شوند، از الفاظ زشت، شاید توهین، استفاده می کنند، اما احتمالاً بعداً پشیمان می شوند. اغلب تغییرات غیرمنتظره اطراف آنها آنها را عصبانی می کند. بهتر است در هنگام عصبانیت آنها را به حال خود رها کنید تا خودشان با آن کنار بیایند.

شهریور

شهریور ماهی ها به طور کلی شخصیت قوی دارند. آنها دوست دارند مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند و اغلب روی تمیزی، آراستگی و جزئیات تمرکز دارند. بنابراین اگر چیزی خوب پیش نرود، عصبانی می شوند و می توان گفت که آنها افراد تنشی هستند.

آنها معمولاً عصبانیت درونی زیادی دارند و سعی می کنند آن را در درون خود نگه دارند و به کسی آسیب نرسانند، اما گاهی اوقات عصبانیت آنها آنقدر شدید است که نمی توانید آن را کنترل کنید.

دی

دی ماهی ها ممکن است به محض عصبانیت خطرناک ترین افراد در نظر گرفته نشوند، اما همچنان می توان آنها را در زمره افراد عصبانی طبقه بندی کرد. آنها نمی توانند تحمل کنند اگر شخصی به آنها توهین کند، بلافاصله عصبانی و ناراحت می شوند.

اگر اتفاقی بیفتد که باعث شود آنها احساس ناامیدی و بی انگیزگی کنند، احتمالاً می توانید خشم را در آنها ببینید. احساسات آنها اغلب به راحتی جریحه دار می شود. پس باید مراقب باشید که آنها را عصبانی نکنید.

اردیبهشت ماه

اردیبهشت ماهی ها جزو خشمگین ترین افراد هستند، هرچند که شاید بتوان میزان عصبانیت آنها را در حد متوسط ​​طبقه بندی کرد. گاهی آنقدر عصبانی می شوند که نمی توانند خود را کنترل کنند و در نتیجه آرام کردنشان آسان نیست. وقتی لجبازی آنها شروع شود، نمی توان جلوی آنها را گرفت. آنها هنگام عصبانیت صدای خود را بلند می کنند و بهتر است در اطراف آنها نباشند.

تیر

تیر ماهی ها عموماً حساس هستند، اما اگر عصبانی شوند، آن را بر سر دیگران خالی نمی کنند. آنها سعی می کنند چیزی را ابراز نکنند. تیر ماهی ها اغلب به رفتار دیگران وابسته هستند و این وابستگی باعث عصبانیت آنها می شود وقتی چیزی به دلخواه آنها پیش نمی رود.

البته سعی می کنند خشم خود را در درون خود نگه دارند، اما اگر این عصبانیت شدید باشد، متوجه عصبانیت درون آنها می شوید. معمولا وقتی عصبانی می شوند زیاد فریاد می زنند، حرف های بد می زنند و حتی ممکن است کار به کتک کاری هم برسد، اما به طور کلی این اتفاق در موارد نادری می افتد.

آذر

آذر ماهی ها معمولا عصبانی نیستند، اما اگر عصبانی هستند، مانند یک بمب ساعتی عمل می کنند. وقتی عصبانی می شوند سعی می کنند همه چیز را برای خودشان نگه دارند مگر اینکه موضوع خیلی پیچیده و غیر قابل تحمل باشد. در غیر این صورت خشم خود را کاملا بروز می دهند. آنها اغلب از کلمات زشت و شاید حتی کمی رفتار تحقیرآمیز استفاده می کنند. تنها راه ابراز خشم آذر ماهی ها از طریق کلمات است.

مهر

مهر ماهی ها معمولا موقعیت را تجزیه و تحلیل می کنند، اما وقتی بی عدالتی را می بینند عصبانی می شوند، که آنها را دیوانه می کند. اما به طور کلی آنها مردمی صلح آمیز هستند. معمولا سعی می کنند خشم خود را زیاد بروز ندهند و در این زمینه موفق هستند، نمی توانی متوجه عصبانیت درونشان بشوی و در نتیجه جزو افرادی هستند که به خوبی احساسات خود را مدیریت می کنند.

بهمن

اگر بهمن ماهی ها عصبانی می شوند، خیلی راحت با طرف مقابل صحبت نمی کنند و ساکت می شوند و سعی می کنند او را برای همیشه تنها بگذارند تا کمی آرام شود. اگر با این کار نتوانند آرام شوند وارد مرحله دیگری از عصبانیت و شاید توهین و دشنام می شوند که سعی کنند کمی آرام شوند.

معمولا با حرف هایشان شما را نیش می زنند، عصبانی می کنند و شاید بخواهند تهدیدتان کنند، اما این اتفاق در موارد بسیار نادری رخ می دهد و معمولاً به این مرحله افراطی نمی رسند.

اسفند

اسفند ماهی ها حساس هستند و احساسات آنها به راحتی جریحه دار می شود و اغلب به دنبال انتقام از کسی هستند که به آنها توهین کرده یا کار بدی به آنها کرده است. چیزی که آنها را عصبانی می کند زمانی است که کسی سعی می کند آنها را مسخره کند.

آنها معمولا در موقعیت های بسیار نادر و بسیار خاص عصبانی می شوند. اگر بخواهیم آنها را با 11 ماه آینده مقایسه کنیم، می توان گفت که آنها کمترین عصبانیت را دارند.


Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/فال-روزانه-متولدین-این-ماه-ها-بیشتر-عصب/#:~:text=آذر ماهی ها معمولا عصبانی رفتار تحقیرآمیز استفاده می کنند

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا