اخبار روز سینما

فال و طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف بر اساس ماه تولد | پنج شنبه 22 تیر 1402

به نقل از شمانیوز، یکی از فال‌های محبوب بین افراد فال تاروت است که در گذشته بسیار مورد توجه افراد ثروتمند و قشر مرفه جامعه بوده است. روش کارت خوانی و فالگیری به روش تاروت از اواخر قرن 18 میلادی باب شد و تا به حال ادامه دارد. در این مطلب فال تاروت روزانه متولدین ماه‌های مختلف را آورده‌ایم

بخشی از علم طالع بینی و نجوم که علمی کاملاً اثبات شده و به دور از خرافات است برای پیش بینی وقایع آینده استفاده می شود. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط بینندگان بزرگی مانند نوستراداموس (نوستراداموس) انجام شد و چندین دهه بعد اتفاق افتاد باعث شد بسیاری از مردم به پیشگویی و طالع بینی ایمان بیاورند. فالگیران ادعا می کنند که در فرآیند پیشگویی، ذهنشان متوقف می شود و آماده دریافت الهام از کائنات است.

تاروت چیست؟

یکی از قدیمی ترین روش های پیشگویی یا الهام در تاریخ تاروت بوده است. در زمان های قدیم، اشراف و ثروتمندان تاروت را ترجیح می دادند، زیرا در زمانی که حاکمان آن را ممنوع می کردند، دسترسی به یک فالگیر استاد گران و دشوار بود. حتی امروزه نیز افرادی که در تاروت مهارت دارند یا کمیاب هستند یا درآمد زیادی کسب می کنند.

تاروت دسته‌ای از ورق است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌هایی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen  اتریشی استفاده می‌شد که بسیاری از آنها هنوز هم بازی می‌شوند. در پایان قرن هجدهم، برخی از انواع تاروت به عنوان روشی برای پیشگویی و دستیابی به اهداف پنهان و مرموز از طریق کارتخوانی و فال کارت استفاده می شد.

تاروت خوانی امروز برای متولدین فروردین:

کارت برج: اگر می خواهید در مورد موضوع حساسی با فردی صحبت کنید، بهتر است تا حد امکان مراقب باشید. هنگامی که کلمات از دهان شما خارج می شوند، نمی توانید آنها را پس بگیرید، بنابراین آنها را با دقت انتخاب کنید. شما می خواهید روابط عاطفی تان همان گونه باشد که می خواهید و منبع آرامش و آسایش شما باشد، اما این همیشه ممکن نیست.

تاروت خوانی امروز برای متولدین اردیبهشت ماه:

کارت امپراطور: امروز، اگر کسی از شما توقع زیادی داشته باشد، احتمالاً واکنش نشان داده یا حتی رفتار پرخاشگرانه ای از خود نشان خواهید داد. متأسفانه این رفتار می تواند شما را در موقعیتی قرار دهد که اصلاً نمی خواهید. اگرچه در حال حاضر از نظر عاطفی حساس هستید، اما تنها خطر واقعی برای امنیت شما از دست دادن کنترل بر رفتارتان است. این بدان معنا نیست که باید خشم و استرس خود را رها کنید، فقط آرام تر و ملایم تر صحبت کنید.

تاروت خوانی امروز برای متولدین خرداد:

کارت شیطان: شما صبورانه منتظر لحظه مناسب بوده اید تا موضوع مهمی را با یکی از دوستان نزدیک یا شریک زندگی خود در میان بگذارید، اما امروز ناگهان کنترل احساسات خود را از دست دادید و بدون پرسیدن چیزهایی را بیان کردید که قصد نداشتید. به طرف مقابل بگویید که باید صحبت کنند. سرکوب این احساسات و پنهان کردن احساس سردرگمی در حال حاضر امکان پذیر نیست و ممکن است رفتار غیرمنطقی داشته باشید. سعی کنید آنچه را که در ذهن دارید به نرم ترین و مهربان ترین شکل ممکن بیان کنید.

فال روزانه تاروت برای متولدین تیر:

کارت پاپ: امروزه وقتی نوبت به انجام وظایف و مسئولیت های خود و اطاعت از آنچه به شما دستور داده شده است، می تواند فرسنگ ها با واقعیت فاصله داشته باشد. برای یافتن واقعیتی که به دنبال آن هستید، باید تمام عزم و پشتکار خود را به کار بگیرید و اگر کسی مانع شما شد و سر راهتان قرار گرفت، چند قدم به عقب برگردید و سعی کنید از زاویه دیگری به موضوع نگاه کنید. تغییر نگرش ممکن است کلیدی باشد که برای حل این معما پیچیده نیاز دارید.

فال روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت قدرت: امروز ممکن است با مانعی روبرو شوید که فقط یک مانع کوچک در مسیر شما نیست. شما با فردی روبرو هستید که از هر نظر بر شما مسلط است و نمی توانید با او مبارزه کنید، پس سعی کنید کم کم و بدون درگیر شدن از این وضعیت کنار بکشید، بلکه مهارت های خود را نیز نشان دهید و به عنوان یک فرد، ناتوان عمل نکنید. شاید بتوانید از خلاقیت ذاتی خود برای تغییر وضعیت استفاده کنید تا هر دو طرف برنده شوند.

فال روزانه تاروت برای متولدین شهریور:

کارت ملکه: امروز اگر صداقت شما در رابطه عاطفی زیر سوال برود، ممکن است کنترل رفتار خود را از دست بدهید و عصبانی شوید. با این حال، این بحران می تواند به یک موقعیت سازنده تبدیل شود و تغییراتی را ایجاد کند که باید مدت ها پیش در رابطه شما اتفاق می افتاد. حتی ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک رابطه مسموم را برای همیشه پایان دهید و راه را برای ورود کسی بهتر به زندگی تان باز کنید. بسیار راحت است که در منطقه امنی که برای خود ایجاد کرده اید باشید، اما هیچ چیز در آنجا رشد نخواهد کرد.

فال روزانه تاروت برای متولدین مهر:

کارت جهان: امروز زمانی است که با عمیق ترین خواسته ها و ترس های پنهان خود روبرو می شوید. شرایط کیهانی کنونی می تواند باعث درگیری های درونی شود و بذر شک و تردید به خود و عدم عزت نفس را بکارد. خوشبختانه اگر با خودتان صادق باشید، می توانید ضرر را به سود تبدیل کنید و خود را از این وضعیت نجات دهید. از آنجایی که نمی توانید رفتار غیرمنطقی دیگران را کنترل کنید، سعی کنید زندگی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

فال روزانه تاروت برای متولدین آبان:

کارت کاهن اعظم: امروز، حتی اگر فکر می کنید بسیار منصف هستید، می توانید به راحتی درگیر یک نبرد طولانی با شخصی شوید که به اندازه شما سرسخت است. شاید بخواهید به دنبال راهی برای فرار از این وضعیت باشید، ساده ترین و بهترین راه برای جلوگیری از این تنش ها و درگیری ها این است که تا حد امکان با افراد بی ارزش صحبت نکنید. شما انتظارات غیرواقعی و افسانه ای از رابطه عاشقانه خود دارید و این باعث شده است که موقعیت های خوب را به راحتی از دست بدهید.

فال روزانه تاروت برای متولدین آذر:

کارت چرخ سرنوشت: ممکن است فکر کنید می دانید برای آینده چه برنامه ای دارید و قرار است چه اتفاقی بیفتد، با این حال ممکن است با مشکلات پیش بینی نشده یا مخالفتی مواجه شوید که انتظارش را نداشتید. در هر شرایطی اولین شرط موفقیت صداقت است. رویاهای شما در ذهن شما بسیار واضح است و دقیقاً می دانید چه می خواهید، اما مشکل اینجاست که نمی دانید چگونه آنها را محقق کنید.

فال روزانه تاروت برای متولدین دی:

کارت عشاق: امروز حاضرید از محدودیت های خود فراتر بروید و برای رسیدن به اهداف خود هر کاری که لازم است انجام دهید، اما باید مراقب باشید که در این تلاش همراه با پشتکار خود احساسات و بازخوردهای منفی در دیگران ایجاد نکنید. این فقط مانع پیشرفت شما می شود. عشق و روابط عاطفی امروز حالت رمانتیک و رویایی بیشتری به خود می گیرند. وقتی در مورد کسی که دوستش دارید صحبت می کنید یا حتی وقتی به او فکر می کنید، چشمان شما روشن می شود.

فال روزانه تاروت برای متولدین بهمن:

کارت عدالت: در روابط خود با دیگران مراقب باشید و از اصرار بر انجام کارها آنطور که می خواهید دست بردارید. شما آنقدر از شریک زندگی خود انتظار دارید که ممکن است هرگز نتواند انتظارات شما را برآورده کند و این باعث می شود از رابطه شما و آینده خود ناامید شوند. سعی نکنید عزیزانتان را آنطور که می خواهید بسازید و آنها را همانطور که هستند بپذیرید.

فال روزانه تاروت برای متولدین اسفند:

کارت ستاره: امروز، به خصوص وقتی صحبت از مسائل عاطفی به میان می آید، رویاهای شما می توانند محقق شوند، ممکن است لحظه ای باشد که مدت ها منتظرش بوده اید، پس آماده شوید. اگر جذب کسی شده اید و به دنبال فرصتی مناسب برای به اشتراک گذاشتن احساسات خود هستید، اجازه ندهید این فرصت از دستتان بگذرد. به رفتاری که با اطرافیان داری دقت کن ببین از چه رفتاری بدت میاد بعد به خودت نگاه کن میبینی که این خصوصیات رو داری! بله، اولین قدم این است که خودتان را تغییر دهید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا