اخبار روز سینما

فال روزانه بزرگترین ترس متولد شده در هر ماه چیست؟


به گزارش شمانیوز: طالع بینی حاصل مطالعه الگوها و روابط بین سیارات متحرک است. می تواند ابزاری برای یافتن موضوعاتی مانند تولد، عشق و روابط با دیگران، عناصر تشکیل دهنده آن و در نهایت علم و دانش مرتبط با آن باشد. قرار گرفتن در معنا و مفهوم طالع بینی. در زیر فال ترس متولدین ماه های مختلف را می خوانید.

بزرگترین ترس نوزادان فروردین (21 مارس – 20 آوریل):

ترس از شکست برای متولدین امکان پذیر است فروردین برجسته شدن آنها ممکن است در مورد عملکرد خود و نتایجی که به دست می آورند نگران باشند.

بزرگترین ترس نوزادان اردیبهشت ماه (21 آوریل – 20 مه):

متولد شدن اردیبهشت ماه آنها ممکن است ترس از انزوا و تنهایی را تجربه کنند. آنها به ارتباطات اجتماعی و روابط با دیگران نیاز دارند و در محیط هایی که احساس تنهایی می کنند ناراحت هستند.

بزرگترین ترس نوزادان خرداد (21 مه – 21 ژوئن):

ترس از تغییر و بی ثباتی ممکن است ذاتی باشد خرداد آنها ممکن است در مورد زندگی، روابط و تغییرات شغلی مضطرب باشند.

بزرگترین ترس نوزادان تیر (22 ژوئن – 22 ژوئیه):

روابط عاطفی و ترس از رها شدن ممکن است در نوزادان رخ دهد تیر برجسته شدن آنها در روابط عاطفی خود به اطمینان و ثبات نیاز دارند و ترس از تنها ماندن باعث ایجاد اضطراب در آنها می شود.

بزرگترین ترس نوزادان مرداد (23 ژوئیه – 22 اوت):

ترس از پذیرفته نشدن و طرد شدن در متولدین بدو تولد امکان پذیر است مرداد آنها نیاز به تایید و پذیرش دیگران دارند و این ترس می تواند بر روابط و عزت نفس آنها تأثیر بگذارد.

بزرگترین ترس نوزادان شهریور (23 اوت – 22 سپتامبر):

متولد شدن شهریور آنها ممکن است ترس از بی کفایتی و ناکارآمدی را تجربه کنند. آنها اغلب به دنبال کمال گرایی هستند و همیشه خود را با دیگران مقایسه می کنند.

بزرگترین ترس نوزادان مهر (23 سپتامبر – 22 اکتبر):

ممکن است ترس از تنهایی و ترس از دست دادن روابط ایجاد شود مهر آنها به روابط عاطفی پایدار و ارتباط نزدیک با دیگران نیاز دارند و ترس از دست دادن روابط بر آنها تأثیر می گذارد.

بزرگترین ترس نوزادان آبان (23 اکتبر – 21 نوامبر):

ترس از دست دادن کنترل و تسلط ممکن است ایجاد شود آبان آنها اغلب به دنبال کنترل بر روابط، موقعیت ها و خودشان هستند و ترس از دست دادن کنترل باعث ایجاد اضطراب می شود.

بزرگترین ترس نوزادان آذر (22 نوامبر – 21 دسامبر):

ترس از تغییر و بی ثباتی در متولدین امکان پذیر است آذر آنها تمایل دارند در محیط های ثابت و ثابتی قرار بگیرند و ترس از تغییر و عدم اطمینان آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

بزرگترین ترس نوزادان دی (22 دسامبر – 19 ژانویه):

ممکن است ترس از شکست و عدم موفقیت ایجاد شود دی برجسته شدن آنها به اطمینان از پیشرفت و پیروزی در زندگی خود نیاز دارند و ترس از شکست و شکست در آنها اضطراب ایجاد می کند.

بزرگترین ترس نوزادان بهمن (20 ژانویه – 18 فوریه):

ترس از انزوا و تنهایی در نوزادان ممکن است بهمن برجسته شدن به روابط اجتماعی و ارتباط با دیگران نیاز دارند و در محیط هایی که احساس تنهایی می کنند ناراحت هستند.

بزرگترین ترس نوزادان اسفند (19 فوریه – 20 مارس):

ترس از عدم پذیرش و عدم تایید در متولدین بدو تولد امکان پذیر است. اسفند برجسته شدن آنها نیاز به تایید و قدردانی دیگران دارند و ترس از طرد شدن و طرد شدن آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

در نهایت باید توجه داشت که ترس و اضطراب به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان آن را صرفاً در ماه تولد مشخص کرد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا