اخبار روز سینما

فال روزانه ابجد 24مهر 1402

به گزارش شمانیوزبه نقل از پی ام آپ، فال ابجد چیست؟ فال ابجد یکی از روش های پیش گویی است. فال ابجد از قدیم الایام مرسوم بود است. فال ابجد بر اساس حروف ابجد انجام میشود . در ادامه فال ابجد 24 مهر 1402 را می خوانید.

فروردین

فال ابجد شما: آ ج د

هر نیت و نیتی که داشته باشی چه مادی و چه معنوی محقق می شود. به زودی پول، ملک یا موقعیت دریافت خواهید کرد. کسی می خواهد به شما آسیب برساند، او موفق نمی شود، اما مراقب باشید زیرا او فردی حیله گر است. اگر چیزی را از دست بدهید، آن را دوباره به دست می آورید. اگر قصد انجام کاری را دارید، دریغ نکنید، آن را انجام دهید زیرا به هدف خود خواهید رسید.

اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج ج ج

آینده خوبی در انتظار شماست. اگر سخت کار کنید، زندگی خوبی خواهید داشت. راه موفقیت به روی شما باز است. اگر به کمک یا حمایت کسی نیاز دارید، او پاسخ خواهد داد. شما بازی شیطانی گدا را پشت سر خواهید گذاشت و به هدف خود خواهید رسید. در همه چیز به خدا اعتماد کن.

خرداد

فال ابجد شما: آ آ ب

اگر بیمار باشید در مدت کوتاهی سلامت خود را به دست می آورید و غذای سالم می خورید. به زودی در کنار خانواده زندگی خوبی خواهید داشت و در محل کارتان درآمد خوبی کسب خواهید کرد. کسی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند، اما از کاری که کرده پشیمان می‌شود. اگر قصد سفر دارید، بروید، سفر خوبی خواهید داشت. اگر چیزی را از دست بدهید، به زودی آن را به دست خواهید آورد. اگر مسافر داشته باشید در مدت کوتاهی برمی گردند. اگر یکی از بستگان شما در زندان باشد به زودی آزاد می شوند. از بدی ها بپرهیز و در کارهای نیک پیشگام باش. پول از جاهای غیرمنتظره می آید، پس خدا را شکر کنید.

تیر

فال ابجد شما: ب آ ج

شما یک نیاز و آرزو دارید که باید برآورده شوید. روی کارت یک گشایش وجود دارد و روزهای خوشی خواهید داشت. اگر مشکلی دارید در مدت کوتاهی حل می شود، اگر مشکل مالی باشد وضعیت مالی خوبی پیدا خواهید کرد. بسیاری از کودکان در طالع بینی دیده می شوند. بچه های خوب و خوش رفتار.

مرداد

حروف ابجد فال شما : ب ج ج

از یکی از نزدیکان خود کمک می گیرید و از سوی او حمایت می شوید.

شهریور

ابجد فال شما:ب آ آ

طالع بینی نشان دهنده سلامتی و رفاه برای شماست. اگر قصد سفر دارید، مکان را تغییر دهید، شغل خود را تغییر دهید، مطابق آن عمل کنید، به نفع شما خواهد بود. از دیگران غفلت مکن و به کار خودت مشغول باش تا آنچه را که خداوند صلاح می‌داند برای تو نیز واقع شود.

مهر

فال ابجد شما: ب آ ج

شما یک نیاز و آرزو دارید که باید برآورده شوید. روی کارت یک گشایش وجود دارد و روزهای خوشی خواهید داشت. اگر مشکلی دارید در مدت کوتاهی حل می شود، اگر مشکل مالی باشد وضعیت مالی خوبی پیدا خواهید کرد. بسیاری از کودکان در طالع بینی دیده می شوند. بچه های خوب و خوش رفتار.

آبان

فال ابجد شما: د د ج

نیت شما خوب است. کار شما به زودی سازماندهی می شود. پس از چهل روز، یک گسترش غیرمنتظره در کارت خود خواهید دید. تغییرات مثبتی در زندگی شما وجود دارد. خیلی زود از غم و رنج رها می شوید و به شادی و شادی می رسید، نخبگان اراده شما نیز در این امر دخیل هستند.

آذر

ابجد فال شما: آ د آ

شما نیت خوبی دارید. فال مشخص است. غم و تاریکی از تو رفته شادی به تو بازگشته است. در امان از آسیب افراد بدخواه اگر چیزی را از دست بدهید، از آن سود می برید. از دوست، همکار یا همسرتان آرامش پیدا می کنید. اگر به فکر معامله هستید، آن را انجام دهید، سود خواهید برد. اگر مسافر داشته باشید به سلامت برمی گردند. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط برایت مهیا می شود و به اذن خدا به هدفت می رسی.

دی 

ابجد فال شما: ب د ج

مشکل شما در مدت کوتاهی حل می شود، اما نباید از کسی انتظار لطف و آرامش داشته باشید. شما چیزی را از دست داده اید که به زودی به دست خواهید آورد. اگر با کسی دعوا کنید به نفع شما تمام می شود. اگر الان چنین قصدی دارید، چند روز صبر کنید و بعد اقدام کنید. به زودی یک افتتاحیه و موفقیت خواهید داشت و کارت شما بالا می رود.

بهمن

ابجد فال شما: د آ آ

آینده زیبایی در پیش رو دارید، اگر سخت تلاش کنید تا موفقیت فاصله زیادی ندارید. فکر و نیت پاک را در ذهن خود نگه دارید تا خداوند شما را در کارتان یاری کند، به زودی در کارتان شفافیت پیدا خواهید کرد. اگر در مورد چیزی نگران هستید، نگران نباشید. اگر چیزی را از دست دادی، برایت خوب است، خیری در آن هست.

اسفند

حروف ابجد فال شما : د ب د

فال خوبی دارید و به آنچه می خواهید می رسید و روزی حلال خواهید داشت، قدر آن را بدانید. سعی کن به کسی خیانت نکنی چون خیلی صدمه میبینی. اگر قصد دوری دارید، از آن دوری کنید زیرا رنج خواهید برد و رنج خواهید برد. و به اذن خدا از کار و تلاش برای رسیدن به هدف غافل نشوید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا